24 juni, 2015

Allsång på Skansen

Igår var det premiär på allsången på Skansen denna säsong. Å första gången för mig att vara där och titta. Carola var med. Därför jag åkte, trots hällregnet. Det regnade konstant, från att vi kom till Stockholm. Kallt. Å blött. 


Såååå värt att åka. Världens bästa Cina hade fixat, mackor och Rosé. Sa jag att Carola var där och sjöng. Även Panetoz och Hasse Andersson var där. Vi var där för Carola var där. ;)

Bästa Mr G hämtade mig vid stationen när jag kom hem. ❤️❤️
Dyngsur.DÅ
Så snygg i håret. 

Även första gången jag åkte bergbanan upp till Skansen. Blev som ett barn. Roligt.


Fixade även naglar och fransar igår. Skönt, då naglarna verkligen INTE var fina längre.
Och jag träffade bästastefinaste Evelina på lunch. 

Somnade ovaggad efter fullsmockad dag/kväll. Å hör å häpna, jag har vilat idag. Efter blodprov. Dåliga värden igen. Skulle tagit cyto igår. 



2 kommentarer:

Vera sa...

Vad synd att det regnade men vad gör väl det när det vankas finstämmor från självaste Canvråla (Carola)
Ni verkar ha haft det übermysigt i alla fall.
Tråkigt med värderna.... Hoppas det blir bättre så du kan ta medicin.
Puss min fina ♡♡♡

Fresia sa...

Jättehärligt att ni åkte trots vädret! Å bra initiativ med lite picknick där 😝.

Pussa ❤️