17 november, 2008

No more pain!!

idag har jag tagit tag i mig själv, jag har äntligen varit till doktorn igen med min onda arm. Jag har nu så ont i den så att det känns som om någon dragit ut muskler, ben, nerver ja allt ca en decimeter, jag domnar av i handen, jag tappar saker, jag har rikgit ont alltså.

Förra gången jag var till läkaren så fick jag ju voltaren T, tyvärr blev min magkatarr värre än någonsin, så jag fick sluta med dom trots att jag fick magsårsmedicin för att hjälpa magen.

Denna gång ska jag prova voltarensalva ist. Har svårt att tänka mig att det skulle hjälpa mig särskilt men jag är villig att prova vad som helst nu!!

Så nu J....r

Dessutom har jag fått en remiss för att gå på mamografi (ja om det nu stavas så)
Känns jätte skönt. Visste ni att man ska ha fyllt 40 för att kallas för en koll. Skit i det tänkte jag, så var saken biff.

Nu ska det bli ordning på torpet!!

Märker att ni inte är mycket för att tävla, jag har själv ett flertal smycken av denna sort och är jätte nöjd med dom, så ännu är det inte försent, skynda att anmäla er.
Märk att vi har sagt att även dom som INTE har bloggar kan vara med och vinna... Bara ett litet tillägg.

Nä nu är det CSI för hela slanten, många tårar kommer att fällas för Warrick.

Ta ingen skit, tjingeling//S

10 kommentarer:

Hanna sa...

Fy för att ha ont!
Om det inte hjälper med voltarensalvan så var min arbetskamrat på akupunktur och det var helt suveränt. Det finns helt vanliga sjukgymnaster som gör sådant!

Jag tävlar gärna men i det här fallet så kändes inte priset så intressant. Tyvärr. Jag har inte ens någon idé vilket namn/datum jag skulle välja så.

Puss o kram o lycka till med armen!

Kramen

Anonym sa...

Håller med Trillian, akupunktur har hjälpt (dock inte sista gången) med min huvudvärk så det är helt klart värt att pröva.
Mamografi är tyvärr inte så skönt att göra men det är skönt att ha det gjort i alla fall.
Ta hand om din värk och framför allt ta det lungt!

Kottemor sa...

Ajajajaj stackars!!
Fy så jobbigt!
Hemskt att ej få hjälp juh när man har så ont...

Tänker på dig och skickar massa med krya på dig kramar!

Anonym sa...

Vad jobbigt att gå omkring och ha ont! Hoppas att du snart känner dig bättre!
/MOLLY

♥ Pernill@ sa...

Hmm jag vet exakt hur det är...
Blää för att ha ont...

CiCCi sa...

Bra att du tag i det. Du är en så företagsam kvinna. Kan själv liksom! värmande kram på dig så hoppas jag att det ger med sig i armen snart.

Sabina sa...

Trillan:

Ja fy fyfy för att ha ont inge kul alls. Värre blir det när jag sitter här dessutom=( Buhu.
Du skulle kunna vinna priset till någon annan=) Ex din svägerska kanske, el till mamma el till ja jag vet inte=)

Tack puss å kram

Carina:

Mmm akupunktur ja, nålar å grejer, mmmm.
Nä har hört att det inte är så skönt men det ska bli skönt att få veta att allt är OK, ja om allt är Ok förstås...
Ska försöka.

Kottemor:

Är så glad att du kommer förbi här trots att jag inte kan besöka dig, det uppskattas vännen.

Nä det är ju verkligen inge kul alls att ha ont hela tiden=( Buhu.
Tar tacksamt i mot alla kramar i världen, känner mig rätt nere.
kraaaaaaaam tillbax

Molly:

Mmm mycket.
Jag hoppas oxå, idag har jag iaf inhandlat en voltarengel så snart vet jag om det fungerar.

Pernill@:

mmm du vet ju det, din stackare. Det är verklige inge kul alls.

Sabina sa...

Cicci:

Right back at yha gumsan=)
DU är en företagsam kvinna som jag beundrar mycket.
Puss

Hanna sa...

Eller så skulle jag bara kunna komma på adventsfika o låta någon annan vinna priset ;)

Sabina sa...

Trillan:

Hahahaha ja det är sant=)