16 november, 2008

Tävling!!

Japp så är det jag ska ha en tävling i sammarbete med Minimidesign


















Vill du vara med att vinna ett fintsmycke gjort av Minimidesign ??
I så fall låna den här bilden, länka till min blogg OCH minimidesign och lämna sedan en kommentar här gärna med en liten motivering om varför just du ska vinna detta fina smycke=) (glöm inte att skriva er mailadress oxå.) så att jag vet att du är med och tävlar, tala oxå om vad DU vill ha för namn och datum på ditt smycke.

Dragningen kommer att ske den 1 advent HÄR hemma hos mig under helt rättvisa former, en av mina killar kommer få dra ett namn ur en skål där jag lagt alla er som vill vara med.

Så skynda nu, detta kan ju vara ett ypperligt tillfälle att få en julklapp till sig själv eller någonannan=)

Tjingeling//S

39 kommentarer:

♥ Pernill@ sa...

Toppen..
Jag skickar länken vidare så så måga som möjligt är med...

Anonym sa...

Oj vilken fin namnring. Hoppas helgen varit bra. jag har pysslat med mina grannar, material från skogen och troll av cernitlera och ull./Anette

Anonym sa...

Eh.. gäller bara dom med bloggar va?!

Anonym sa...

Tjena tjejen!
Passar på att surfa runt lite då det ändå är lugnt på jobbet... Usch tråkdag!! Var ute en liten sväng på lunchen så man får lite frisk luft.
Skulle passa på att rida igår (eftersom det var "så roligt väder"), men det var bara vända då han trampat av sig skon.. Så ikväll blir det till att möta hovis i stallet så han får en ny sko så kanske jag kan rida nästa helg istället dårå. Känns tråkigt att man inte hinner med någonting längre..
Ha det så länge! Kramen Marie

♥ Pernill@ sa...

Jaaa jag tycker att ickebloggare kan få vara med..
Vi får göra mer reklam..
Jag fixar..
Kram

Sabina sa...

Pernill@:

Ja men gör så, vi kan ju inte ge upp redan=)
Heheehe.

Anette:

Visst var den å DU kan oxå vara med och tävla=) Bra va!!
Låter ju jätte trevligt, julklappsen klara då.
Kramkram

Mamma:

Näpp dig oxå=)
Puss

Marie:

Hej vännen=) det låter ju så trevligt att rida men shit vad rädd jag skulle bli.
Ja du, det är inte ofta vi ses längre, tråkigt=(
Men du i jan el feb fundar jag på lite tjejis, vi får se men ev blir det så.
Kramkram

Anonym sa...

Ja men självklart vill jag vara med & tävla. Va ju hur fint som helst.
Noah fyller ju 1 år på måndag om 1 vecka så jag skulle vilja det stod Noah 071124. :)

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla, och har även lagt upp tävlingen i min tävlingsblogg: http://bloggtavlingar.pointblog.se/Vinn-ett-namnsmycke-fraan-MiNiMi.html

Varför jag vill vinna...det säger sig självt, jag älskar MiNiMi:s smycken!!!!!!!

Kottemor sa...

Åh så fint!
Aldrig ens sett!!
Skulle såklart vilja ha ett sådant
men jag har ju låst min blogg av olika tråkiga anledningar så det blir ju lite svårt att gå in och kika där... Och inte kan jag göra skillnad på grynen:)
Hade man ju fått ha både Oliver och Elliot på och det kanske inte får plats.

Men smycket var verkligen jättefint!!

Kramar snäckan!

Anonym sa...

Åhh, vilket fint smycke. I min blogg finns också en tävling.

Lova.. sa...

Jag vill vara med och tävla om ett Lova-smycke! Har länkat från min sida nu.. Motiveringen.. För att jag tycker så jäkla synd om mig själv över alla foton och minnen som försvann i översvämningen i mitt förråd!

Kraam!

Sabina sa...

Monkan:

Kul kul klart du är med=)

Trebarnsmamman:

Kanon!!

kotteMor:

Såklart kan du vara med en då, om du vill gumsan=)
kram

Skruttis:

Då kollar jag in den=)

Lova:

Tänkte väl det=)
hehehe.
Tråkigt med alla kort=( Stackars.

♥ Pernill@ sa...

Kottemor: Det får plats :-D

Charlotte sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Charlotte sa...

Klart man måste vara med och tävla om ett så fint smycke! Motivering? Tja, jag vinner ju sällan, men någon gång måste man ju ändra trenden!!

Med tre barn blir det lite klurigt, men skulle jag vinna skulle det nog få stå JLL 040607

Sabina sa...

Charlotte:

Kul, klart du ska. Frågan är om inte alla dina barns namn får plats ist för datumet, hm ska kolla med chefen.
Visst är det Julia, Linnea och ???
Kramkram

♥ Pernill@ sa...

Chefen säger att det får plats...
Jag har ju Michelle Nicolina Milo på mitt eget :-D

Anonym sa...

Hej igen!
Jag vill oxå vara med och tävla, varför?! Jo, de enda gånger jag vinner något är på "vinst varje gång" dra i snöret... så nu kanske det är dags och turen är med mig.
Skulle vilja att det står MoaMaja 0305
Ha det! Kramen Marie
Ps. Hittar inte vart jag kan lägga in min epost?

Charlotte sa...

Ja, det hade ju varit kanon om alla tre namnen hade fått plats!

Julia Linnéa Lukas

Då får vi hålla tummarna då! :)

Therese sa...

Självklart vill jag vinna ett sådant vackert smycke och är därför med i tävlingen. Vill att det ska stå Jacob 080509 om jag har turen att vinna. Varför jag ska vinna? För att Jacob är mitt första barn och för att det vore en ära att ha ett så vackert smycke med hans namn och födelsedag att bära. /Therese

Sabina sa...

Marie:

Klart du ska va med=) det är ju jätte kul ju.
kram

Charlotte:

Ska kolla med chefen men jag tror faktiskt att det går=)

Therese:

Kulkul klart du ska vara med å tävla.

Anonym sa...

Till tävlingen.Där skall det stå på smycket alltså.Fin svärdotter.

Svärmor

Anonym sa...

helloj :) vilken fin blogg du har, brukar slinka in här o läsa med jämna mellanrum :) är högskolekompis med Fia, och hon har ju länkat dig ;)

jag är jättegärna med och tävlar om ringen :) jag skulle vilja ha den med min sambos namn och datumet vi träffades, då skulle jag bli påmind om allt fint vi har tillsammans och uppskatta honom varje gång jag ser ringen :)

nu hoppas jag på tur :)

stor kram sara

ps. länkar till tävlingen från min blogg :)

Liz sa...

Tänk att något så enkelt kan vara så vackert.
Klart jag vill vinna och med texten:
LOTTA 890911 (min underbara dotter)
Varför? Den skulle passa så bra runt min hals, i många många år.
Du har en länk sida hos mig.
Kram och godnatt från Malmberget :)

Sabina sa...

M-A:

Blir alldeles rörd. Tack snälla.
Kram

Sara:

Men heeej, jasså med bästasvägerskan=) Kul kul. Klart du ska vara med och tävla=) Jätte kul att du tittade förbi.
Du är så välkommen tillbaka=)
kramkram

Liz:

Men eller hur, visst är det så=)
Den är underbar å vilket namn kunde passa bättre än Lotta=)
Jag ska hålla mina tummar=)
Kraaaaaaaaam

Julia sa...

Hej hopp! =)
Jag vill gärna vara med i tävlingen! Det var verkligen ett fint smycke! Min kära sambo är så glömsk och oromantisk att jag aldrig får några gåvor. Det vore roligt med en fin klapp som jag inte köpt till mig själv. =)Jag har länkat i bloggen.

Julia sa...

Ja just det, om jag skulle vinna då skulle jag vilja ha texten Albin 080422, tack.

Sabina sa...

Juleja:

Så klart ska du då vara med och tävla, det blir ju kanon.
ALBIN, finaste namnet ever dessutom=)

TP's crib sa...

Hej Faster! Jag är oxå med och tävlar för ja tycker att även Papi ska få ett smycke med mitt namn på ju! Puss/ Alvisch

Anonym sa...

jag är super gärna med och tävla.
Om jag skulle vinna så skulle det stå Mathias 050820, det var den dagen som vi blev tillsammans. Sen den dagen har jag aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Är så glad att han finns i mitt liv.

Så nu håller jag tummarna för mig =)

länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2008/november/vill-vinna.html

kram

Sabina sa...

Alva & linda:

Kul att ni oxå är med och tävlar=) Snart är det dragning=)

Mjuka sa...

Såklart man vill vara med. Det första jag tänker på är att jag vill att det skall stå "Olivia" i ringen. Min dotter som snart är 14 år och har alldeles nyligen flyttat till sin pappa i Skåne. Jag länkar såklart
kram M

Mari sa...

Just att sådant smycke som jag önskat mig i present av familjen. Men av en konstig anledning aldrig hamnat i ngt paket, hm. Men jag skriver som kottemor, vill hellre ha två namn o inget datum, Ramsus och Jesper.
Vilken tur att jag hittat din blogg genom Ciccigumman. Och inte bara för tävlingen utan att den även är jätte rolig och bra.

Mari sa...

Ooops, vad snabbt det gick. Menar ju Rasmus och Jesper.

Anonym sa...

Skulle verkligen vilja ha för att fira att jag och mina bästa väninnor varit kompisar i ungefär 11 år nu, vore urfint.

Skulle vilja ha bokstäverna
LIFMK - 1999

Har länkat från min kompis sida, hoppas det är ok?

Anonym sa...

Fan, jag har så många jag vill ha som namn....
Sabina, Simon, Viktor, Albin, Alva...

hur ska det få plats?
Mina allra, allra närmaste bästa hjärtan...

Kira Sirelius sa...

Jag skulle gärna vilja vinna en ring åt min kompis Lollo. Vi är fem tjejer som har varit kompisar i nästan 10 år nu, det skulle vara vackert och minnesvärt med en ring, som jag som sagt sedan vill ge Lollo (tjejen som kommenterat här innan)

initialer: LIFMK - 1999
(står för oss fem tjejer)

Kärlek åt Lollo och vännerna!

Kira Sirelius sa...

oj! min mailadress är: el5l@hotmail.com

Anonym sa...

Nu är jag oxå med oh tävlar (:
Skulle vilja vinna detta fina smycket nu till julklapp kanske ,
Och vill att de ska stå
Rebecka 940503

kramisar