18 juli, 2016

Mamman vs gummimadrass

Nu är vi i Spanien!
På FM har vi legat på stranden. Åt lunch på ett av strandens restauranger.
Galet god honungsmelon och sjuktGaletGod Pochottooooo. En iskall öl. Å tre glas vatten!! Det är varmt å skönt.

Boysen och Mandy ska/är iväg och Tränar. Då fick mamman den briljanta idéen att köpa dig en gummimadrass. 
Här ska solas på ballen. 

Sagt å gjort, madrassen på golvet den nyinköpta handduken över. Smartäset (läs jag) tänker, DETÄRDAXATTSOLABAKSIDA, kommer tillslut ner på den satsnsmadrasshelvetet. Känner hur jävla oskönt jag ligger. 
Försöker förgäves komma upp, ligger där och backar, försöker komma upp på knä, min onda arm hamnar längre å längre under mig, SMÄRTA. Tillslut ropar jag på MAAATS, hör Agnes"Pappa vilar" hem ok , låt han göra det då, får jag ur mig. Kroppen skriker smärta. 
Tillrådga på allt känner jag hur jag luktar svett. Får mer å mer panik. Säger till Agnes att säga till pappa iaf. 
Han kommer med en gång,  jag pendlar mellan gråt å skratt. 
Mats ropar på Viktor, dom inser allvaret 
Trodde att någon av dom skulle börja skratta. Men NEJ!! Mats tar ett stadigt tag i vänster sida å Viktor på höger sida, kommer till slut upp på knä och kunde resa mig upp. Ont som faaaaan i hela kroppen. Tar en skön dusch och sätter på mig vanliga kläder, skiter i bikini. 
Tänker, skiter i madrass jäveln sätter mig en fricking plast stol, dock har solen försvunnit.
Nu har jag Lekt med Agnes i en halvtimme, agnes kallar mig stora syster 
Den fina rosa madrassen är bebis. Jag får bara kalla henne mamma. 
Första dagen i Spanien, snart slut. Överlag jätte bra dag. Ska försöka vila lite nu om bara den här mamman kunde vara tyst en stund. 

Vi hörs//S

4 kommentarer:

Fresia sa...

Hahahaha. Jag vet att jag inte ska skratta för jag förstår hur jädra ont det gjorde men jösses vilken syn 😃.
Jag kan se mig själv försöka ta mig upp från golvet, herregud alltså.

Skönt att ni har det bra honey. Hoppas verkligen du får vila mycket också.

Älskar ❤️😍

Mamma C sa...

Ha det så jätteskönt nu i solen och värmen.
Kram mamma c

CiCCi sa...

Säger som mor din, ler men förstår hur ont det måste gjort.

Puss på dig

Simon Durochefort sa...

Få enkel, snabb och pålitlig kredit från oss på några timmar utan att behöva resa.
För mer information: simondurochefort@gmail.com