05 augusti, 2015

Gott å Blandat

Ska göra ett försök. JÄTTE LÄNGESEDAN NU. Ber om ursäkt.

Har hänt en massa i sommar. Vi har varit på underbar semester i Turkiet/Side. Fått massor av sol och värme, bad, försiktigt frukt, mat och dryck. 

Måste jag jämföra Side och Belek, så vinner Glorya golf, Belek med stor marginal.

Lite bilder från sem.

På flyget.
Frukt så god.
Crazy bild på planet.
Poolen som jag inte provade, mycket folk.
Näää du får inte fota mig.
Älskade bigarråer.
Påvägen ut till peragliding. 
Boysen flög. 
Mamman låg i och plaskade och tittade.

Läget på sjukdomsförloppen då. Jo det går rätt bra. Har haft helvetisk värk i min kropp, sen före Turkiet. Sjuk smärta i armar fram för allt. Men oxå hela kroppen. Tror att det är cytostatikan som gör det. Har tagit ett par omgångar. Fast haft dåliga värden, så jag har fått ta en hel del blodprover, för att kolla om värdena har blivit bättre. På måndag är det då dax att ta en dos cyto. 

Har oxå varit på dags med världens bästa Cicci, som bjöd mig på middag på Brooks. Hade så trevligt.

Me and mi darling C.
Busig.
Gott
Så gott och mycket trevligt. Ville dock sno med mig vinglasen. Så snygga.
Vi har firat Brita på 81 års dagen. I Uppsala. Mr G och jag bestämde oss för att Agnes skulle få ett litet äventyr, så vi tog buss och tåg.
Ja må du leva. Glad jag har ngr kort på Brita, som avskyr att bli fotad. Hade bara tur att hon tittade på mig precis. 
Kusinerna. 
Bror med söta Nadine.
Vi har varit och hälsat på, på Råda. 

Och igår, åkte vi på dagsutflykt till Åland. Mycket trevligt.
Agnes ser lite arg ut, men hon höll på att somna. 
På båten, mormor och Agnes kollar havet. 
Agnes och pappan.
Mamman fick ett armband av sin mamma. 

Vill tala om att jag oxå, fått frågor om vad som händer och varför bloggen inte uppdateras. Har varit låg, ständigt trött och ont. Men ska nog inte lägga ner......ännu iaf. Tacksam för att ni frågar vad som händer. ❤️❤️❤️.

 Vi hörs//See U//S

5 kommentarer:

Vera sa...

Vad en massa grejer ni hunnit med :)
Kan faktiskt skymta lite sol på bilderna också trots den blöta sommaren.
Fina bilder, gillar Cita som kikar fram fnissig på båten :D

Kram min fina ♡♡♡

CiCCi sa...

Ja du, har själv funderat lite över bloggens vara eller icke vara. Ni ser iaf ut som ni haft en skön semester ihop. Fina bilder.

Puss hjärtat

CiCCi sa...

Oj, nu gick det lite fort...hade en sån kul kväll med dig å gott var det. Nästa gång hoppas jag att vi sitter å kopplar av på Hasseludden. ☺️

Fresia sa...

Härligt att du skriver lite även om jag vet det mesta. Dock har jag inte sett så många bilder från resan jättetrevligt.
Menar du att killarna flög där uppe? Fattar inte men du får förklara sen :)

En skön tripp var det och ljuvligt att stå där med Agnes. Massor med kärlek i luften.

Hoppas nu det släpper lite i kroppen för dig.

Pussa ❤️

Sandra sa...

Nice med Turkiet och sol och bad!
En middag på Brooks vill jag oxå få till... mycket man vill :)

Kram!