27 augusti, 2015

För en gångsskull

När man för en gångsskull, tänker att man ska vara ekonomisk och åker till ÖoB för att handla vitabönor, för att dom är TRE kronor billigare än på Ica/Coop. Men sen kommer ut med två kassar av många billiga produkter, så som tvål, dipp och en dörrstopp. 
Typ världens sötaste dörrstopp, som jag tror att världens sötaste snart fyraåring kommer ta å säga, "den är min, det är jaaaaaag som bestämmer."
SÖÖÖT va?!?

Mötte sedan upp Cita på Maxi och vi handlade tsm. Trevligt med Sällis. Summa som blev upphandlat på Maxi 1024, hmmmm plus ÖoB blir ju ca 1400kr, sen blev jag tvungen att tanka, a 993kr 
Men kanoners. Så mycket för ekonomisk. 

Igår var jag hos bästa Cina och fixade till håret. Blev jätte nöjd. Å INGEN såg ngt. :(( 
Å dagen innan, alltså i tisdags, så var jag och gjorde en ny MR. som vanligt ska nål sättas, och som vanligt Ogillar jag det sjuktmycket. Blev inte bättre av att det blev "Blodbad" 
Svar får jag inte förens den 7/9. Så vi får vänta...........å se. 

Inatt har jag sovit så sämst som man bara kan. Tur jag gick å satte mig i fåtöljen ist för att döda Mr G. Han snarkar så inivassen. 

Jisses va jag bloggar. 

Juste, kom på att Albins nya rum snart är klart, rooooligt. Båda boysen, nere i källaren. 

Ajha See U//S

1 kommentar:

Fresia sa...

Jättesötaste ugglan tyckte jag med. Å hjärtat 😍 också.
Jag såg ditt fina hår på foto iaf 😜.

Ibland sover jag i soffan också. Kan vara lite skönt också men inte hela natten, man behöver få sträcka ut sig.
Det är dyrt att handla inland men jag hoppas du fick bra grejer!

Pussa ❤️