25 maj, 2015

Snurrigtsnurrigt

Helgen har sprungit förbi i en himla fart. 

Skulle ha gått på middag med Tiina och Anna i fredags, men eftersom jag som vanligt mådde helsnurrigt och var toktrött med hvv. Så blev jag tvungen att boka av. Tröööökigt. 

Lördag mådde jag skräp på morgonen, vi skickade iväg mini med mormor till landet. Albin sov i Björklinge hela helgen. Viktor chillade för att sen gå till Matilda. 

Jag och Mr G gick på södergatansdag, alldeles själv. Trevligt, men Hua så kallt det blev efter ett tag. 
ELLER så hade jag för lite kläder på mig. 
Vi delade på den äckligaste pizzan vi någonsin satt tänderna i. Blääääää. Typ bara fett. 
Dock lät den supersmartig. Men näääää.

Åkte hem försökte vila lite, för att kunna gå på 40 års fest på kvällen. 
Världens bästa Cicci, fyllde år i tisdags, så på lördagen var det fest. Ville verkligen gå, så jag pillade i mig Ipren, alvedon och lite mer Ipren. 

Fick skjuts dit, men kom sist. 

Alla var så fina. Vi fick så klart galet god buffé. Gott vin. Och mycket dans. Så glad att jag åkte, hade riktigt trevligt. Min fina Cicci, så värd en pörfekt fest. 
Mr G
Fina Anna och Stefan
My Beuty
Skål
Robban and me
Mr G och Helene
Party brudarna, Cicci, Anna och jag. 
Vi kom hem lagom till Eurovision vinsten till SVERIGE och MumsMåns. SatanBra!!!

Vi mådde bra båda två i söndags iaf, blev ju klart lugnt, vågade inte dricka så mycket alls. Egentligen alldeles för lite, då jag inte ens vågade hålla talet, vi knåpade ihop. 
Går inte in på hur tjafsigt vi hade det igår. 

Överlag en riktigt bra helg.

Nu nervös för ny MR idag, hatar att bli stucken och åka in i tuben, som slår å bankar å låter sjuuuukt högt.sen vänta en vecka el två, på svar. Stort BLÄÄÄÄÄÄ. 

Solen har visat sig idag, men just nu på tv 4 säger dom att det blir regn, när som helst och 9-12 grader, mmmmm najs. INTE!!!

Kom igen nu, sommaren, kämpa!!!

See U// S

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jobbigt med snurret! Men vad skönt att du kom iväg - och hade en bra kväll!

Håller tummarna för att det går bra idag.

Kram ❤️

Fresia sa...

Skönt att MR är klar nu!
Jättejobbigt med snurret honey men skönt att du mådde lite bättre i söndags.

Jättefin bild på dig där du sitter med Robban! Toppenfin!

Pussa ❤️😘