28 april, 2015

Borta IGEN

Då har Mr G dansat ut ur huset igen, denna gång för jobb. Först blev jag lite med betoning på lite, grinig. Sa att om han åker vill jag ha kungakrona på Valborg. Förstod att svaret skulle bli självklart. Sen sa jag OCH du måste fixa en sängkompis åt mig, sover absolut inte själv i denna inbrottsvåg. Efter att jag tjatat X-antal gånger, sa han JAAAA, jag har ringt Stefan Lövgren,(typ mitt frikort)  funkar det el. Å jag svara ja absolut.
 el Joel Kinnaman skulle funka oxå. 
Hur som helst, mamma is comming back. Hon fick ju sova hemma en två nätter iaf. 
Agnes har tagit bilden. BÄSTA MAMMAN. 

Ha en fin dag.
SeeU//S

3 kommentarer:

Fresia sa...

Hahahaha, ett lite dåligt val måste jag säga. Mamma istället för dessa snyggingar 🙀.
Nä, han får skärpa sig mannen.
Fast å andra sidan ........mamma e alltid bäst va?

Pussa ❤️❤️❤️

Sabina sa...

ALLTID ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Sandra sa...

Tycker också det låter som ett bra val med mamman!
Annars hade du säkert inte fått sova.... killarna skulle säkert hållt på och tuffat sig och visat upp sina färdigheter hela tiden...