26 mars, 2015

Lite om veckan.

Haft TompaLunchFilm, dock med solsidan ist för film. Han slängde ihop, en "liten" sallad. Yum!
Lunchat även med Mams och Moster. Najs!!

Mr G har tillbringat den mesta tiden i Borås. Jobbveckan from Hell. 

Igår klippte jag mig, sen åkte jag hem till Tiina, som har fått ryggskott, el ngt sådant. Tog med mig sallad och fika. Mucho trevligt MINUS hennes smärta. 

Hämtade Agnes och åkte tillbaka till Cina, för att klippa min skatt.
Mammas Sessa ❤️❤️❤️

Mannen kom hem, finally. MEN satt hela kvällen och jobbade. Rauligt. 

Idag fyller BÄSTA 9an år. Och vi brukar bjuda varandra på lunch ist för presenter. Såatte idag bjuder jag  den bästaste Riggan på lunch. "Ja må du LEVA" ❤️❤️❤️ stort grattis. 

See U//S

5 kommentarer:

Vera sa...

Sötaste sessan ever!
Gratta Riggan från mig :)

Anonym sa...

Så mysigt med lunchdejt! Kram och tack 💕💕

Mamma C sa...

Ha en fin och skön lördagskväll.
Kram Mamma C

CiCCi sa...

Vilka härliga dagar. Trist att mr G måste vara borta så mycket. Slitsamt för er båda. Hoppas tiinas rygg är bättre å att nians födelsedag var en bra dag. Önskar mig samma sak i födelsedags present av dig. Puss på dig hjärtat

Fresia sa...

Låter ändå som lite mys där emellan stressen för mannens jobb. Sov inte jag hos dig den här veckan?
Kommer inte ihåg, allt blir en röra.

Mormors finaste ❤️

Pussa