13 februari, 2015

Fredagen den trettonde myyyys

Typiskt att man tjatar om fredag den 13 e överallt. Hade inte en tanke på det tills dom sa på Nyhetsmorgon att det var det. 

Toppen morgon iaf. Dock utan mjölk och bröd. Ups ;/
Mig spelade det inte så stor roll, gjorde en omelett, som vi delade på, lite vitabönor och bacon, så var frukost-check. Tur mamma köpte hit kaffegrädde, så jag kunde dricka mitt kaffe oxå. 
Kaffe utan mjölk/grädde=Inte ok. 

Idag är lillskruttis på dagis oxå. Hoppas hon ska orka. Tycker hon har mått bra hela veckan, förutom måndagnatten. 
Hon var på FS i onsdags, men tydligen var hon för hängig enl personal. Tur jag har så många snälla människor runt omkring mig, så jag kan få lite hjälp på dagarna. 

Igår, tog jag och moster med oss mini till kista, shoppade en ny matta till vardagsrummet. Mycket nöjd. 
Annars så har veckan gått rätt fort. Lite mer hvv, då kortisonet är sänkt med ännu en tablett. BRA för magen dock.

Ikväll är jag bjuden på tjejträff hos Bagge. Ska bli väldigt trevligt. Funderar på OM jag ska våga dricka lite, el inte. Vaknade som sagt toktjock i näsan. Men tänker att fram åt halv fem, mår jag toppen. 
Har hört allt för många gånger att "tro kan försätta berg" 
Tänker må bra, tänker må bra, tänker må bra. 
Så där ja ;))
Mår redan bättre. 

Såatte fuck fredag den 13 e. Det blir en bra dag. 

Tror att fredagslunch med mamma står på menyn oxå, plus handla, hmhmhm. Bör börja nu känns det som. 
Är nyklippt i veckan. 
Ha en trevlig fredag/helg

See U//S

5 kommentarer:

Hanna sa...

Mkt snygg matta!
Och självklart mår du bättre till kvällen! Jag brukar tycka att öl funkar bättre än vi om magen är kass men utmana inte i onödan, du är tillräckligt mkt partypingla ändå!
Puss

Vera sa...

Världsafin frissa och matta.
Kul med förnyelse!
Själv ser jag ut som en rya i håret, men vänta nu jag har ju en ryamatta i v-rummet också.
Alltså betyder det att du är en glad och färggrann person. Eller?
Bara lite fredagstankar. (läs flum)
Skönt att Agge mår bättre nu.
Hoppas ni får en härligt trevlig kväll!!!
❤❤❤

Mamma C sa...

Mattan var snygg, vilka massa härliga färger. Ha en toppenkul tjejkväll.
Kram mamman C

CiCCi sa...

Hoppas verkligen du fick en kul kväll, med eller utan godricka. Snygg matta.
Kram på dig å härlig helg
Puuuuuuuss

Fresia sa...

Skitsnygg matta! Å skitsnygg frilla!
Å jättemysig fredag med lite shopping och golunch. Man kan inte ha det bättre än så!!

Pussa ❤️