14 februari, 2015

Alla hjärtansdag

För mig är denna dag som vilken dag som helst. (Min morfar skulle ha fyllt år idag)

Man säger att det inte spelar ngn roll, (men tänker att det hade ju varit lite trevligt att få en blomma, en middag el ja vad som helst.)Dock tycker jag på RIKTIGT att man borde ha alla hjärtans dag varje dag.

I år har jag inte fixat något alls, tycker efter förra åretsfix av mig att det är någon annans tur i år.= det blir inget alls, Mao.

Dock önskar jag oss alla en riktigt trevlig, mysig alla hjärtansdag. 
Den övre stenen, fick jag av bästa Vera, för många år sedan. Den undre stenen, plockade jag i Turkiet på stranden. ❤️❤️
Pussar å Kramar//S 

2 kommentarer:

Malde sa...

Tycker som du att alla hjärtans dag är varje dag <3

Kramar

Fresia sa...

Jag tror att många är dåliga på att "fira" denna dag. Jag/vi har aldrig gjort det. Vi firade pappa då så dagen har bara varit förknippad med honom jämt.

Hoppas du fick middag serverad iaf honey.

Pussa ❤️