19 november, 2014

Tiden bara tickar på

Å vad händer??

Nja inget jätte mycket egentligen. 
VärldensBästaVera har fyllt 40 år. Ser dock ut som MAX 30. 

Vi hade ett trevligt kalas på Golden Hits i lördags. 
Trevliga människor, god mat å mumsigt vin. 
Nu blev jag sådär sjuuuukt trött. Nattar Agnes. Har gäspat mig igenom två sagor. Å nu snusar och snarkar hon. Lilla sessan ❤️ 
TrollisTokis ❤️❤️

Idag har jag varit och fixat naglar och fransar. Skönt att få det gjort. 

Annars känns det som att allt handlar om hockey och väder just nu. 

Mycket hockey blir det. 

Mammas proffs, han älskar när jag skriver så här. INTE :))

Det får räcka så länge. Ska försöka skärpa mig lite med skrivandet. 

SjukStatus är samma, skvalp och HVV. Dock ingen feber. Yeeeeej

See U

5 kommentarer:

Vera sa...

På något sätt skönt att det mesta rullar på utan för mycket förändringar. Dock inte så bra med skvalpar och hvv...
Tack finaste du för helgen!
Så otroligt tacksam och glad att du orkade hänga kvar så länge och för alla fina presenter.
Stor kram!!!!
Love You! 💗 💗 💗

Bagge sa...

Bästa Sabina ����

Mamma C sa...

Förstår att det är mycket hockey nu. Ha en bra helg, med hockey kanske ;)
Kram Mamma C

CiCCi sa...

You gorgeous person.
Nä den där skönheten Vera ser snarare yngre än äldre ut. Sicken pingla. Kul att gå på fest.
Mindre kul att du efter senaste op inte mår riktigt så där jättebra som man önskar att du skulle göra. Dumma hv och skvalp.
Ha en skön fortsättning på helgen.
Puss puss

Fresia sa...

Å mormor var barnvakt, inte att förglömma 😝. Men det var bara trevligt, som alltid.

Pussa