11 oktober, 2014

Karlstad

Bestämde mig för att trota den envisa febern, med att åka med till Karlstad. 

Jag kan väl lika gärna ha feber där som hemma. Med tanke på att boysen spelar i Löfbergslila arena, där det faktiskt är "varmt" om man jämför andra hallar, så har det känts ok. 
Dock sen vi kom, har jag kollat två matcher, då jag fått extrem frossa å feber, både igårkväll och nu på em. Tack O lov för cuponline.

Den här matchen som spelades nu, skulle dessutom spelas i B-hallen=KALLT! Så jag stannade kvar på hotellet. Har följt matchen på cuponline. OCH jag har duschat JÄTTE VARMT. Tror jag kan ha snott ALLT VARMVATTEN som finns på hotellet. ;D

Mouhahaha skrattar högt. 

Så behövligt. Med en temp på 38.5 
Många veckor nu. SEX veckor och en dag. Men det är inget fel på mig!! 

Det går väldigt bra för killarna. Storspel, trots fulaord från läktaren. Från det andra lagens föräldrar. INTE OK!! Tur jag satt långt bort. 

Fan va ont i hvv jag har. Kommer inte ihåg om jag tagit ngn tablett heller. Obra!! 
Inget hockeykort ännu, men lunchen blev en halv subway. Som jag slängde en fem cm av. Men go var den. 

Ev middag med the Hellsten family
 ikväll. Naaaajs ;) 

Go å gla kexchoklad 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Obra med feber:( Mysigt med Karlstad och varmvatten./anette

CiCCi sa...

Så skönt att du ändå kom iväg trots frossa, feber å satans huvudvärk. Verkar som ni har det så bra när ni åker till Karlstad.
Puss på dig vännen

Mamma C sa...

Skit med huvudvärk. Men ett trevligt Karlstad.
Kram Mamma C

Fresia sa...

Honey, det låter inte bra det här. Varken feber eller mkt ont i hv.
Kan du inte skriva upp i tfn när du tar tabl som en hjälp?

Ska du ta det lugnt i veckan nu?

Pussa

Sabina sa...

Jaaaaa det var trevligt. Trots skiten som inte släpper.
Trött på det.
Nu har jag fått pc, så nu ska det bort.

Kram på er.