21 mars, 2014

God Mörning

Idag är det fredag, som att ni inte visste det ;)

Solen visar sig lite då å då och det BLÅSER, otroligt mycket. Det är 8 grader ute, men det känns inte.

Jag har sovit dåligt och har hv-v, ovanligt.NU. Dock hade jag inte hv-V igår, första gången på en månad typ. 
Tror jag vet varför jag har ont idag. Jag är nervös, för jag avskyr att åka in i MR tunneln, ligga fastspänd med huvudet och höra knackandet å trumandet blandat med ngn radiokanal, man knappt hör. 
Jag  fullkomligt HATAR att få en nål satt för att få kontrast. Man kan tro att man vänjer sig, men NEJ jag gör inte det.
Frukost.
Snart kommer Moster C å hämtar mig, hon åker med som stöd. Sen en tripp till stinsen, där mamma möter upp för lite lunch ❤️❤️❤️ Bästa bästa. 
Så där, plåster på!
Men då så, tårarna bränner under ögonlocken, se så ät upp filen nu, bara tugga ä svälj. 
Det ska säkert gå bra.

Ikväll ska jag träffa bloggbrudarna på Harrys, drinkar och middag. Har jag tur kan det kanske bli lite dans oxå ;))

Kram till er. 

7 kommentarer:

Bagge sa...

ÄR MED DIG I TANKARNA IDAG SABINA.Allt kommer gå jätte bra finaste tjejen.Kram Malin PS Dansa för mig också ;0)

Mija sa...

TUSEN PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG! Finaste vän, det kommer gå så bra!
Synd att du ska ut på Harrys ikväll, jag ska ju ut imorgon. ;)
Ha en jättejätterolig kväll, det är du värd!

<3 <3 <3

Anonym sa...

Kramar i massor!!!/anette

Mamma C sa...

Hoppas att det gick bra för dig i dag. Och ha nu en toppenkväll med dina bloggtjejer.
Kram Mamma c

Anonym sa...

Förstår mer och mer vad du går igenom. Hoppas det gick bra idag. Min mamma börjar sin behandling på torsdag och den där masken hon fått prova ut gör en ju inte direkt lugnare. Snacka om klaustrofobi. Men jag hoppas du läste om de nya forskningsresultaten. En liten uns av hopp i en annars så hopplös tillvaro för oss just nu.
Tänker på dig!
Kram emm

Fresia sa...

❤️❤️❤️

Pussa

Sabina sa...

Tack ska ni ha.

Emm svarade ett långt svar dagen efter detta, men det är tydligen borta.

Ja du, jag vet precis vad hon går igenom, masken är hemsk. Grät varje dag i en vecka, sen blir man lite hårdhudad. Tur dom flesta där är alldeles underbara.

Hur går det för mamma nu Emm?? Hon har gjort fyra strålningar nu va??

Jätte kram till er.

Kraaaaaaaam alla ❤️❤️❤️