02 februari, 2014

Helgen

Dessa två sötnötter somnade i soffan, båda snarkar HÖGT!
Vi är alla trötta efter denna natt, tjjja inte alla, men jag, Mr och Agnes. Hoppas verkligen vi alla får sova bättre i natt.

Helgen har annars varit trevlig, med hockey, kalas, fynd (Sigtuna anslagstavla på FB), god mat, god dryck OCH
GoFika på RC!
Världens bästa mamma har fyllt år, man skall ju aldrig avslöja en kvinnas ålder men det är ngr år kvar till det stora SEX NOLL iaf ;)) Vackraste mamman ❤️
GRATTIS <3

Två hockeymatcher för Abbe. En med T01 och en med T00, förlust i båda, men den som spelades idag med T00 var iaf bra spel tycker jag. Dessutom, bästa sällskapet idag, av bästa fasterAnette, hennes man och två av mina kusiner. Mucho najs. 

Skönt med en bra helg, då dom sista två veckorna varit kämpiga. 
Första veckan dödssjukman, andra veckan toksjukunge, fortfarande värySjukMan som dock inte är hemma så mycket. Pheeeew 
Tur att mamman är hård som flinta och inte känner av någonting..........Ännu ;))
(Titti är sjuk nu :(( Obra)

I morgon är det måååååndag å jag kände någonstans att satfläsk va skönt, barn till skola/dagis å man till jobb. 
Jag skall sätta mig i fåtöljen och lyssna på tyyyyyysnaden. 

Så tänkte jag ända tills jag kom på att dagis är STÄNGT i morgon, vilket betyder jag å Agnes heldag hemma. Bra dock att hon får en dag till att kurera på. 

Hörnini ha en bra vecka ;))

6 kommentarer:

Mamma C sa...

En livad helg du haft.
Ha en fin och bra vecka du med.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Full rulle hela helgen!! Grattis till din mamma på ..dagen. Ska ju inte prata om en kvinnas ålder./kram anette

Sabina sa...

Jajjemen fullrulle OCH en till kanelbulle ;P
Hoppas hon läser detta Anette annars hälsar jag henne när jag träffar henne.

Kraaaaaaaam

CiCCi sa...

Älskar bilden på tröttisarna. Man blir liksom alldeles varm inombords.

Puss på dig snygging.

Fresia sa...

Hon läser detta (även om dottern säger att hon inte gör det) å tackar så mkt för hälsningen 💙..

Väldigt fin bild du lagt in på Mats och Agnes. Otroligt kärleksfull bild!
Men bilden på mig är också fin tycker jag 😝. Å jag är glad och tacksam över ett fint firande med många fina klappar 💜.
Kul att Anette kom till matchen. Det ska mormor också göra 😎.

Pussa ❤️

P.S. Kul med symboler ibland 😜

Sandra sa...

Ser ut som en mysig helg ändå, även om ni varit sjuka och trötta.

Nice med RC-fika. Mums!

Grattis till fina mamma!

Kram ❤️❤️❤️