17 september, 2013

Idag drar jag för gardinerna

Och bäddar ner mig i soffan.

Jag känner mig överkörd av en lastbil. Vet inte när jag sov okej senast, vet bara att i natt har jag inte sovit något ALLS!

Kroppen som nu hade ok värden fick sig en dos gift igår, jag har varit sömnlös och illamående hela natten. 

Jag är själv med barnen i dag. 
Så jag måste ut minst två gånger, lämna och hämta Agnes.

Jag har redan hunnit med att gråta två gånger idag, huvudet är väldigt tungt och trots väldigt liten bit smörgås i magen så åker den hiss hela tiden.

Idag är en jobbig dag.

Det blir till att hålla sig för sig själv under dagen, jag är inget bra sällskap. Orkar inte ens med mig själv, så vet inte hur jag skulle orka med någon annan oxå :/

Hur som helst. Sötnosen somnade sent igår, vaknade vid 05.00 hade svårt att somna om, men gjorde det till slut, så jag hade inte hjärta att väcka henne i tid denna morgon. 
Hon fick vakna själv, vilket hon gjorde strax för 08.00. Nu är hon lämnad på dagis. 

Tror det blir grismiddag i kväll, alltså köpmat, kommer inte orka att laga mat. 
Just det, måste nog ut en gång till, sonen ska på träning, yeeeeey.


14 kommentarer:

Bagge sa...

Fina Sabina .... Sköt om dig idag och bara va ... sappa på TV:n slumra framför TV:n .... Hoppas du får en vilosam förmiddag,Du.... gör inga måsten idag !! VILA / Kram Malin

Mija sa...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Anonym sa...

♡♡♡

Vera sa...

♡♡♡

Mögel sa...

alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)

Mon sa...

Vila, vila, vila... Och hoppas du får sova inatt!
Kram!

Anonym sa...

Hoppas nu att du har VILAT idag!!!/kram anette

CiCCi sa...

Köpemat är också mat. Sov gott i natt nu vännen. <3

Kaffe och Mazarin sa...

Hoppas du får sova bra i natt.
Kramiz...♥/Agge

Fresia sa...

Honey
Hoppas du kan sova inatt och att morgondagen blir lite bättre.
❤❤❤

Sabina sa...

TACK snälla ni för omtanke och pepp.

Sovit en aning bättre i natt, men mår fortfarande galet illa.

Kraaaaaaamar å 💙💜💚💗💛 till er.

Sandra sa...

Kram ❤❤❤

Sabina sa...

Sandra

Right back at U <3

Mamma C sa...

Hoppas verkligen du får sova i natt.
Kramis Mamma C