23 april, 2013

Wooooopa

Efter en laaaavvvveli helg, med strålande sol och massa röj (städ), så har vardagen däckat oss med en fetingsmäll.

Vi alla utom Albin (pepparpeppar) har/är sjuka. Mats och Viktor värst :(( Agnes å jag lite lagom, om man nu kan vara "lagom"sjuk. Agnes dock åter på dagis idag, jag hoppas att hon orkar lillsnorpan.

Anyhooo

Idag på morgonen innan kidsen vaknade (pensionäääärsvarning) så bokade vi vår sommar semester resa.
Hallllllå Cypern och halllå Lollo och Bernie, wooooopa!!

Denna sommar blire många resor för någon, säger inte vem men tror hon börjar på S å slutar på abina;) mohahahahahahahahah.

Nä nu ska jag snora vidare.








7 kommentarer:

Mija sa...

Underbart! Vill också ut och resa men får vänta tills lillpluppan är lite större, vi nöjer oss med en semestervecka nere i Småland denna sommar. :)

Inte helt fel med en massa resor inbokade tycker jag. Det är väl skönt att ha en massa roliga saker att se fram emot! :)

Saknar dig vännen.
Kraaaaam!

Sabina sa...

Mija

Småland är inte fy skam, dessutom har du ju annat att se fram emot;))) sååååå roligt!!

Nä resor är aldrig fel, förutom att man måste flyga, gillar INTE:((

Saknar dig med, snart dax för en fika/lunch/ses dejt. Vet att det är svårt nu dock, men när du är "färdig" , då tar vi det.

Kraaaaaaaaaam

Mija sa...

Näe Småland är faktiskt härligt, vi har hyrt en stuga
i Västervik tilsammans med min mamma och styvpappa så vi kommer ha barnvakter med oss ;)

Jag vill jättegärna träffa dig, i juni kommer jag vara typ vanlig igen så vi kanske kan ta en dejt. Det har gått alldeles för lång tid sen vi sågs. Vill inte att du tror att jag inte velat pga allt som hänt.

Hoppas ni blir av med förkylningsbaciluskerna! Kraam!

Mamma C sa...

Inte kul med förkylning men störtkul med resa.
Kram Mamma C
Krya på dig/er

Camilla sa...

Lovely! resa, det är livet riktiga karamell det.-)
Krya på er nu snorungar.
Kraaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Härligt!!!!/anette

Sabina sa...

Känner mig lite bortskämd med alla resor. Får dock se om det funkar med den första nästa fredag. Måste börja må lite bättre först.

Kram på er.