12 april, 2013

Pysslas om

Min bästaste vän Vera tyckte att jag behövde pysslas om lite idag efter alla turer.

Såatte hon hämtade mig halv tio, tog mig till sin salong och bäddade ner mig. Sen började projekt återfukta, återuppbygga, fixa till och göra lite snyggare;)) hehehehe

Det gick så där, men Satan va skönt det va!!

Tyvärr avslutade vi det hela med lunch på O'Learys, som blev en stor besvikelse. Kommer ALDRIG mer gå dit, tyvärr. Har gillat stället, men någon måtta får det fan vara!!

Bli inte rädd nu av bilderna;))





11 kommentarer:

Anonym sa...

u löök crazy! mohaha din smurf!
:)

/bror

Kaffe och Mazarin sa...

Snygg som vanligt.:)
Ha en skön fredag.:kramiz...

hemma hos lilla mej sa...

Härligt behöver du sötis ♥.Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Gävstedt Photo sa...

En riktigt liten pussmun.
Härligt att bli ompysslad av bästa Vera, hon kan hon. <3 till er båda, saknar er.
Kram

Fresia sa...

Kanske inte lika snygg på dessa bilder men vi vet ju vad som döljer sig under masken:)

Härligt med en "pyssla omdag"!

Pussa

CiCCi sa...

Det där olearys vill jag höra mer om. Har inte varit där än å har funderat på att testa, men det kan jag låta bli alltså? Å vad bra hon är den där Vera ;-). Den blå masken var iaf snyggare än den vita på radiumhemmet ;-) . Puss på dig snyggo

Camilla sa...

Smurfina!!!
Kraaaaaaaam

Niklas Persson sa...

Hm har du förvantlats till en stålad, självlysande smurf? Oväntat! Minst sagt!!

Mon sa...

Så underbart skönt det ser ut... Fast lite blått då, hihi...

Sandra sa...

Skönt!
Du är värd all ompyssling i världen!

Skit med O'Learys... Så puckat av dem!

Kram!

Sabina sa...

Det var otroligt skönt;))
Är du kan vara en självlysande smurf Niklas Persson;))

Olearys kan ta sig där bak. Funderar på att skriva ett inlägg här på bloggen oxå faktiskt.