26 mars, 2009

Utmaning!

Uttrycket Jag vet var din brevlåda bor, är ett uttryck som man hör rätt ofta. Däremot, jag vet hur din brevlåda ser ut, DET mina kära vänner är en utmaning som jag kom på att jag ville göra=)

KUL VA??

Så hur ser din brevlåda/Brevinkast ut?? Show me=)In med ett kort på bloggen, länka till den du blivit utmanad av och avsluta med att utmana minst 5 nya=)& länka till dom. Glöm inte att lämna en kommentar till den du utmanar + om du antagit utmaningen.
Hepp!!

SÅ här ser min ut=)










































Jag gillar min JÄTTE mycket, fick den av Tiina när vi flyttade in här och det är snart 9 år sedan. Hon har målat den själv och Fortfarande är den sååå fin även om den börjar blekna lite och har lite smuts på sig.

NU Utmanar jag:

Pernill@
Cicci
MissyElliot
Vargakvinnan
Myra
Bettan
MammaC
Jill
Johanna
Cina

Självklart kan ju ALLA som läser detta göra den, men ni är inte lika pressade att göra den om man inte länkar till er=) Hehehehe smart va=)
Tjingeling//S

25 kommentarer:

Johanna sa...

I Radhusidyllen har vi alla brevlådor på ett och samma ställe. Dessa ska snart bytas ut. Men jag ska denna gång anta utmaningen och ta en bild....

Anonym sa...

Vilken fin brevlåda ni har! En annan har ju inget hus & därmed ingen brevlåda tyvärr.. :(
Men en vacker dag så...

Myra sa...

Fyyyyy så sööööt!!

Men vilken press JAG kännar nu då. Attans du.
Får ta med mig kameran då jag hämtar LillMyra sedan... :)

Jill Wegerup sa...

Din var ju urtjusig.. det är inte vår...

♥ Pernill@ sa...

Åhhh vad fin din är...
För några år sedan målade jag bervlådor och sålde..
Men idag har vi en ful grön sak.. Som jag INTE tänker at kort på.....
Men den dan jag gör en ny brevlåda till oss kanske...
Men det lär ju dröja.....
PoK

Myra sa...

I'm in!

http://myrasmysterier.blogspot.com/2009/03/jag-vet-var-din-brevlada-bor.html

Anonym sa...

Jag har tagit kort på vårt skitfula brevlådeinkast. Sen det där med att länka osv. Jag är inte så bra på det härmen jag har gjort mitt bästa!!!
Jag har ingen utmaning till dig men en uppmaning. Gå in på www.vibyggerhus.se och rösta på frösöbygget! Snällasötarå!!!!! Kanduvälangörarå!!!

Kramar

Anonym sa...

Förresten så förstår jag varför du valde den där utmaningen, bara för att du har en fin brevlåda. Typiskt!!!

Unknown sa...

Fin fin brevlåda. Det är hur gullig som helst.
Mitt brevinkast lämpar sig inte i en utmaning så jag nöjer mig med att kolla in din.

Här har jag inte varit på länge och jag har fullt upp och läsa. Grattis till killen som blivit stor.
Skönt att de är hemma igen dessa resenärer.

Själv har jag varit på Sabinas bokrealese och det var supertungt! HOn är ju dålig som skrutt just nu,

Sköt om dig

Kraaaaaaam

Sabina sa...

Johanna:

Kul väntar med spänning=)

Monkan:

En vacker dag så, ska du se att du har din fina brevlåda.

Myra:

Såg ju ditt söta inkast, så not to worry you.

Jill:

Tack söta, men tror säkert att din fungerar även om den inte är "fin".

Pernill@:

Men klart som korvspad fröken att du får ta ett kort på din "fula gröna"=)
sen målar du dig en ny;) Hepp
P & K

Myra:

Jag såg och är sååå nöjd, bra jobbat=)

BettanHoney;

Jagharröstatåjagkangöradetigenåigenomduvill=)
Såg fotot å länken kan du strunta i, det är lugnt. Bettan igen=) Klart jag gjorde den är ju sååå söt ju=) Dessutom var det finväder å jag luftade lungorna lite bara=)

Puss

Rosvik:

Tror nog att ditt brevikast hade funkat bra i den här utmaningen men det är ok=)

Ja det blir så ibland, att man inte hinner med och så är någon hemma å slänger in minst ett inlägg per dag ja du vet=)

Ja han har blivit stor shit det går undan.
Jasså har du, det hade jag oxå velat gå på, man känner sig så orolig, man bara väntar på lite uppdatering liksom.
Ta hand om dig, Kraaaaaaaam

Mamma C sa...

Men fy vår låda är skitful. Din var ju ett konstverk.
Kram Mamma C

Sabina sa...

MammaC:

Hahaha söt du är=) Jag är gla för min, men inte är den väl skitaful va... Upp till bevis=)
Kramkram

Anonym sa...

Bra Sabina!
Rösta lite då och då. Vi ska säga till din mor oxå! Då kanske vi blir månadens husbloggare. Kul va?

Sabina sa...

Bettan:

Super kul=) Det blir ju kanon=)

Fresia sa...

Mor är på!!

Tankevågor sa...

Åh vilken fin brevlåda!! Finaste jag sett. Mitt tråkiga brevinkast till lägenheten är absolut inget att fota.
Ute i skärgården har vi en brevlåda på en större ö... 10 min bort från vår lilla ö. Men brevlådan är ganska trist, bara grön och vanlig. Nu blev jag inspirerad att skaffa en fin dit ut i alla fall.
Kram

Fresia sa...

Funkar faen inte.. Kan inte rösta. Vad är problemet???
Kan bara skicka kommentar men det är ju inte samma sak..

Sabina sa...

Mamma:

Det är bara att köra på, rösta en gång om dagen du=) Först trodde jag att du var på utmaningen=) Hehheh utan kamera tänkte jag då liksom=)

Londongirl:

Tack snälla du=)
10 min bort, det är en bit det, men med lilla Roxy blir det en bra promenix kanske=) Ja du får fixa en söting där ute då=)
Kraaaaaaaaam

Mams:

Det var lite svårt att hitta vart man skulle rösta. MEN där det står om Huset så fanns där stjärnor som dom fått och framför stjärnorna stod det röster el nåt sånt, klicka bara på stjärnorna alltså på antalet stjärnor du ger frösöbygget. Hepp...
Du fixar det ikväll ska du se sötis.
Puss

Sofia sa...

Hej fröken söt*

Fortfarande sjuk där? StAcKaRs! Hoppas de ger med sig så du kan njuta av helgen och solen..

Grattis till nya jobbet! När börjar du?

Stora Varma kryapådejkramar*

Sabina sa...

Sofia:

Heeej =)

Ja fortfarande men på G idag känner jag=) Skönt!!

Tack* Jag börjar den 4 maj, så det är inte sååå långt kvar.

Tack igen å skickar tillbaka ett gäng välkommen tillbaka till bloggvärldenkramar=)

Gävstedt´s sa...

Bara för att du har en sån fin postlåda..... (haft jättestressigt på jobbet så jag har inte orkat suttit vid datorn på kvällarna)
Kramizar

CiCCi sa...

Ska anta utmaningen trots mitt trista brevinkast. Imorgon kanske.

Sabina sa...

Carina:

Hahaha visst är den fin=) Anar en viss avundsjuka=) hehehe, du har säkert en jätte fin du oxå.
Usch då, inge kul att ha det stressigt, det har ju jag inte haft denna veckan då jag har varit hemma HELA veckan.
Du får försöka ta igen dig i helgen nu. Har du hockey el??
Kramkram

Cicci:

Men, Så klart att du ska=)
Ta det i morgon du, hehehe.
puss

MissyElliot sa...

Vilken härlig brevlåda du har. Jag ska ta mig an utmaningen och då kommer du att förstå varför jag önskar mig en ny brevlåda i födelsedagspresent...
*ler*
kramiz

Sabina sa...

MissyElliot:

Men vad kul, ibland orkar man ju bara inte, så det var en chansning.
Ser fram emot det.
Kramis