05 januari, 2009

Sa jag HälsansÅr??

Joråsörrösåatte det sa jag faktiskt, å det har gått bra, men NU är jag fruktansvärt sugen på något. Å då skulle ni kunna säga att men du gå å ta ett av dom där super smarriga äpplena du köpte, fortfort, innan du får för dig att äta något annat
kl halv elva på kvällen.
Självklart skulle jag kunna det, ett problem bara, JAG ÄR INTE SUGEN PÅ NÅGOT ÄPPLE, jag vill ha något med socker i, kanske lite fett oxå, ev kakao, å lite mer socker, det vore något att sätta tänderna i.
Hur som helst här är middagen idag, blev så inspirerad av Trillan sååå det blev Lax på önskan av Albin faktiskt.
















Har fått upp min julklapp på väggen idag oxå=)
TiTtA<3 FastersSÖTvarjemånad.





















Med tanke på att jag är på G att bli sjuk igen så borde jag verkligen gå och sova ist för att tänka på att äta något, men är jag för hungrig så kommer jag ju inte att somna såå, hm tror jag tar en skål med K-Spec å mjölk.
Sov sött kära bloggers å tack för att ni röstat på mig<3
Tjingeling//S

11 kommentarer:

Sabina sa...

Hmmm konstigt det blev, måste testa en grej...

Hanna sa...

Inte kommer du bli sjuk heller! Bara vägra! Och ät massor av vitlök. Gör en Per-macka: Valfritt bröd, lite smör och minst en (gärna fler) pressade vitlöksklyftor. Man luktar inte hallon men vad gör det om bacillerna tvärdör?!

Kram

Hanna sa...

Å, en sak till. Du vet att dina länkar har samma färg som bakgrunden va?

Sabina sa...

Trillan:

Hm luktar inte hallon, NÄ kan tänka mig det, men ack så effektivt, kanske man skulle prova=) Hmm.
Åå va det det som var problemet, jag fattade ingenting, men så är jag ju lite blond under det svarta;)
Tack för hjälpen.
Puss å kram

Mamma C sa...

Nu såg jag vart jag skulle rösta på dig och nu är det gjort. Gott det såg ut på tallriken.
Natti natti
Kram mamma c

Anonym sa...

Så gott det ser ut!!!

Trevlig tisdag!!

CiCCi sa...

Visst är det väl konstigt det där med äpplen att dom inte är lika goda som godis. Smaksatt te är en hit när man är lite småsugen. Men det är klart är klockan så mycket vill man ju inte dricka. Man vill ju inte riskera att behöva gå upp mitt i natten och kissa. maten såg nyttig och väldigt god ut. Du är inne på helt rätt väg gumman. Du kommer att klara det här! Ska jag anmäla dig till tjejmilen när jag ändå anmäler mig? Kram gums

Anonym sa...

Hoppas du somnade mätt och belåten. mums med lax. kram anette

Sabina sa...

MammaC.

Men tacktack söta du=) det var snällt av dig.
Det var verkligen gott, vi är så dåliga på att äta fisk så det ska det bli ändring på här=)
Kraaaaaaaaaaaaam

Annica:

Tack, det var verkligen gott=)
Detsamma till dig.

Cicci:

Ehm host å harkel sa jag nåt om tjejmilen verkligen??
Nja inte anmäla än, måste losa massor först om jag inte ska få en hjärtinfarkt å dö på kuppen;)
Mmm ändå är det Pink Lady äpplen;)
Kraaaaaaaaam

Anette:

Somnade med K-Spec i magen iaf=) Mätt vet inte men somna gjorde jag iaf.
Kramkram

MissyElliot sa...

Vilken härlig kalender!
:-)

Sabina sa...

MissyElliot:

Men visst är den lovely=)