30 november, 2008

6:e inlägget idag, vart ska det här sluta?

Tänkte sätta in lite fler bilder från helgen, har hört att en bild säger MER än 1000 ord, om det är sant eller inte spelar ingen roll för here it goes i varje fall.

Pyssel dag ett!
Många disktrasor målades nu ska dom bara strykas så kan dom användas oxå=)
















FastersSötaste var med om sitt allra första Strömspyssel, hur mysigt som helst=)
















Becka in action.
















Förutom sjuttiofjurton disktrasor och ett varsit örngott så är detta dagens arbete=)
Vi är rätt så nöjda här faktiskt.
















Sen har vi då dagens pyssel.
Lugnet före stormen=) hehehe.
















Anna som gör JÄTTE fina halsband som snart ska ut i försäljning.
















Lussebullar bakades. Älskar doften.<3





















OCH såklart Peppisar.
















Dagens arbete=)
















Årets adventsljusstake. Me like<3
















Så detta var vår pysselhelg, den har varit fantastiskt trevlig, tack till ALLA inblandade för en riktigt lyckad helg=)

Ännu en gång GRATTIS till "Leva som jag" som är den lyckliga vinnaren av smycket från minimidesign.

Titta gärna in till Livet enligt Minimi där en "Årets bloggare" tävling pågår, jag har blivit nominerad, så titta förbi henne om ni har tid å lust=)

TROR att detta är det sista inlägget för idag MEN jag lovar ingenting.

Tjingeling//S

20 kommentarer:

Mjuka sa...

Åh tack, så glad jag blir, helt otroligt!! Min mail är: levasomjag@minikex.se
kram och tack än gång

Mamma C sa...

Men så trevligt och roligt ni verkar ha haft det på eran pysseldag. Grattis till vinnaren
Kram Mamma C

Anonym sa...

en sak förstår inte jag

hur kommer det sig att disktrasorna som målades på lördagen ser helt "Wild and crazy" ut mot de som målades idag???
Står det för ngt???

I övrigt väldigt vackra alster tycker jag. Och det är nästan så man kan känna bulldoften. Hade gärna tagit en NU.....

Sabina sa...

Leva som jag:

BRA att du blir glad=) Då blir jag oxå glad.
Jag har redan mailat dig, så vi hörs där.
Kramkram

MammaC:

Vi har haft det toppen trevligt=)Jag har varit med om sådana här pysseldagar ända sedan jag var liten å älskar dom=)
Tycker att det är så kul att mina barn oxå gillar att pyssla.
Kramkram

Mamma:

Hahahahaahaahaha, nä inget alls, dagens trasor är gjorda av Rebecka å inte av två vilda starwarsfans=)

Jaa mycket fint blev det, tur jag har er som har orken att hitta sådant som är fint å hyfsat lätt att göra=)
Tack för allt.
Mmmm jag hade oxå kunnat tänka mig en nybakt nu, dom stannade hos P & T=( Men så var det ju oxå T som gjorde det mesta så...
Puss

Anonym sa...

Det går inte att rösta på dig, har försökt...
Men vi får se, har frågat vad som är problemet... men inget h'änder alltså när man trycker på "vote".

Men jag ger inte upp....
Jag vet ju vem som är bäst..

eller huuuuuuuuur.....

(P.S. Självklart finns det MASSOR med bra bloggar inte tu tal om det men JAG tycker denna är bäst)

Gävstedt´s sa...

Vilken mysig pysseldag! Kram

Sabina sa...

Mamma:

WHAT?? Går det inte, wtf*
Tack ändå för att du försökte, det kan ju vara kul att få en röst iaf=)
Hehehe.
Skönt att höra att du opartiskamamma tycker min är bäst=)
Love you.
Puss

Carina:

En kanon helg helt enkelt=)

Anonym sa...

Vilken toppen helg, fina saker ni gjort./Anette

Sofia sa...

Hej söt*

Åhh.. va ljuvligt med så mycket härligt julpyssel! De skvallrar om en mycket rolig helg.. Jag gissar att boysen där hemma gillar star wars en aning..;)

Kram Kram*

Sabina sa...

Anette:

Men visst har vi=) Det var bara sååå mysigt.
Kram

Sofia:

Heej snäckan=)
Pyssel är kanonmysigt å barnen älskar det en stund iaf=)
A brukar göra en julklapp tillsammans med mormor till mig å det brukar bli så fint så=)
Hm hur kunde du veta att dom gillade StarWars???
Hahaha.
Kraaaaaaaaaam

Anonym sa...

Vilken livlig och härlig blogg du har! Dessutom så heter samma! Kommer kika in här igen! Tjingeling Sabinas kamp

Sabina sa...

Sabina:

Men välkommen=)
japp samma namn. Läser ju din blogg sen en tid tillbaka. Du är så välkommen tillbaka så=)
Tack för komplimangen.
Hahaha jag skriver oftast Tjingeling jag oxå, kanske en Sabina gen...

Anonym sa...

Fin ljusstake! Jag har också en med blockljus och det är så bra för man kan ha dem tända hur mycket som helst...
Ha det!
MOLLY

Sabina sa...

molly:

Mmm mycket bra, det är första året jag gör en sån här=) Ja med blockljus alltså=)

Anonym sa...

Men Sabina
Jag MÅSTE kunna rösta....
Hur gör jag??

P.S
Och i egenskap av mamma måste jag bara få säga (även om detta inte är min blogg utan min älskade dotters) att jag tycker det är mkt trevligt att Sabina från Sabinas kamp "tittat" in. Läser också den varje dag.
Och ni har så OTROLIGT vackert namn båda två, eller hur??!!!

Sabina sa...

Mamma:

Gå bara in på Minimis blogg och klicka på min blogg och sen Vote, jag tror inte det syns direkt utan nästa gång du går in..

Men visst är det trevligt att Sabina hittade hit oxå=)

Pusspuss

Jill Wegerup sa...

Underbart med familjebilder på söta barn i olika åldrar.

Sabina sa...

Jill:

Tack*

Anonym sa...

nemen gud så mysigt! själv har jag redan ätit upp hela min chokladkalender och slagit sönder en julgranskula som jag hade hängt i fönstret. inte så konstigt att jag aldrig är jättepepp på julen. men nu med alla dina bilder blev det ju supermysigt! :D

Sabina sa...

Johanna:

Heej å välkommen=)
Nä det är ju inte så konstigt, men du, klart det vänder nu=) Julen är härlig och du kan säkert pyssla till en ny julgranskula att hänga i fönstret.=)
Och om jag inte minns fel så tror jag dom rear ut chokladkalendrarna å det är ju aldrig försent att börja om med en ny=)
Kram på dig