03 februari, 2008

Joråsörrösåatte.

Tänk så fel man kan ha!!
Jag som trodde denna helg skulle bli katafuckingstrof av allt att göra, så har jag typ gjort INGENTING.

Visst har jag gått upp väldans tidigt & jag har knappt sett min man på hela helgen, men jag har haft det lugnt hemma.
Barnen har varit snälla, jag har haft datorn för mig själv, hunnit med att kolla igenom teorin för kommande vecka, alltså man har ju haft det värre om man säger.

Nu är M & A på hockeyskola, hade faktiskt velat åka med idag, men eftersom V förengångskull sov så fick han göra så.

Kl tre är det bandy, man kanske skall åka med då ist.

Innan dess tror jag minsan att vi ska ta en tur till kanonkullen för lite pulkaåkning, det blir i så fall första gången denna vinter, bäst man passar på.

For now.

3 kommentarer:

Emm sa...

Shit
snacka om att ha mycket att göra när man har barn! Själv sitter jag med en kopp te och försöker få mig att vakna ordentligt..

Du är duktig du!!!

Anonym sa...

Skönt att helgen blev lugnare än du trodde. Pulkaåkning, va kul. Passa på så länge du får gå med till pulkabacken. Själv ska jag om en stund ut på en lååååång promenad./kram anette

Sabina sa...

Emm:

Hehehe jodå det finns att göra=)
Nja duktig vet jag inte, men tack ändå=)

Anette:

Ja jätte skönt, nu har vi i ju för sig haft 5 barn som lektlekt å lekt.
Ja det var en hit att åka pulka, det var bara V:s kompis C som inte tyckte om höjder men det gick bra ändå.
Men du låååång promenade är inte fyskam det heller.
Kram