02 februari, 2008

Då Så.

Var helgen igång, ja alltså den har varit igång rätt länge nu så jag funderar på att göra som dentatuerademamman brukar göra på sina helger, ta en liten sömnpause redan nu, så att ögonen slutar svida.

Hur som hels, helgen blir nog hyfsat lugn för mig och värre för M. Han är nu i Morgongåva och tittar på R när hon spelar bandy, dom hade samling kl 8, han tog med sig A, så nu är det bara jag och V hemma.

Igår träffade jag sötaste Bebisen på den här sidan av Stockholm.
Säger bara, JAG VILL HA!!!
Funderade ett tag på att lite fint bara försvinna med henne under jackan, men kom överrens med mig själv att så får man ju inte göra, men shit alltså va söt hon är.

Tur jag snart blir faster, då ska här gullas=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vems bebis var det?

Sabina sa...

Cicci:

Min kusin Marinas bebis som föddes på självaste Julafton!!