11 juli, 2014

Loveli fredag

Å Mr G har en vecka kvar att jobba innan sem. Han kämpar på. 

Annars är det varmt, men jag klagar inte, nejnej inte alls. Love it!!

Har denna vecka jobbat med att tänka på att vara positiv. 

Hittade denna på nätet.
Sant va 

Har kommit på ngr riktigt trevliga å positiva saker som jag listar här.

1. Agnes har i stort sett slutat med blöja!! 
Inom loppet av EN vecka. Både dag å natt, å endast kissat på dig EN natt. Betyder att hon klarat sig även på dagis Goooo Agnes å byebye blöjor.

2. Killarna har varit snälla mot varandra nästan hela veckan. Såååå skönt!!
Goooo Booooys. 

3. Träffat farmor som mådde bra, även om värmen plågar henne lite. 

4. Hunnit fira moster som blivit pensionär på hennes födelsedag. Mysigt å hon ser inte ut att vara en dag äldre än 53, typ.
5. Fått ett betydelse fullt mail. Som bekräftar det VI egentligen redan vet. Men kul ändå. 

6. Det är nu bara EN vecka kvar innan vi åker till Turkiet.
7. Jag har fått håret fixat av bästa Cina ❤️
Nöjd å glad. Tänk att det GÅR att fixa nu. Hurra!!!

8. Mats har kommit hem "tidigt" hela veckan. Yeeeeey

9. Det är soligt å varmt å jag har legat i badenbaden ca 30 min varje dag, somnade en dag. Wups:))

10. Spelat mycket song-pop, love it. 
Jag slutar nu. Givetvis har det varit en del mindre roliga händelser oxå, men försöker fokusera på det bra!! 

Trevlig kväll å trevlig helg ❤️❤️❤️

3 kommentarer:

Sandra sa...

Härligt!

Och jäklar vad snygg du är i håret!

Kram ♥

Fresia sa...

Trevligt tänk, trevliga saker, BRA!
Så borde man göra varje vecka själv faktiskt

Pussa

CiCCi sa...

Följde en blogg förut där ägaren av bloggen varje måndag listade tio positiva saker. Något att börja med kanske. Borde verkligen bli bättre på att vara positiv även när det är lite fördjävligt, för det måste det ju också få vara ibland. Även små saker kan vara värda att vara glad över.
Puss