11 juni, 2014

Skolavslutning

I år slutar Viktor åttan!! Albin sexan.
Båda med fina beryg. STOLT mamma. 

Vi började dagen med att försova oss. Toppen!! Meeeen vi hann iaf. 

Sista avslutningen på Norrbacka på ngr år. Känns sorgligt. 

Fint va det iaf. Efter gick vi hem och åt GoSmörgås och Fika!!
Mysdag OCH jag grät inte, nästan inte iaf. Kan hända fällde jag en tår el två när jag kramade fröken Annica och sa hej då.
(Läs krampaktigt höll henne och fick henne att lova vara kvar tills Agnes börjar)
Det flöt på bra helt enkelt.
FinKillarna ❤️❤️❤️
OCH 
FinTjejerna
OCH
Flamsmamman med Titti
Nu sitter jag och njuter i fåtöljen, tittar lite på tv och slängde ihop lite rester.

Tonfisksallad
Nomnom ;P

Toddels

2 kommentarer:

Sandra sa...

Fina bilder från en fin dag!
Våra stora, stora barn...

Kram!

Fresia sa...

Ja väldigt fina bilder och jag saknade att inte vara med, lite lessen för det måste jag säga.

Pussa