16 juni, 2014

Helgen

Har varit alldeles lagom :D

Vi har varit på en liten utflykt till LjusterÖ. Åt lite och åkte en sväng på ön, tittade på fina hus.

Viktor å pappa mys. 
NäMeeen en liten stuga i skärgården ;))
Skulle inte sitta fel. 

Fick lite stressigt hem. Jag hade 10 min på mig att byta om å packa en väska. Det vankas tjejfest. 


Massor av mat, dryck, snacks, musik och SINGSTAR!! 
Hade mycket trevligt!!

Mådde som jag förtjänade dagen efter, men det var det värt. Just då, bestämde jag mig för att ALDRIG mer dricka. :D

Vi slappade mest hela dagen faktiskt. Letade cykel på nätet till Agnes, som önskar sig en "Kyckel."
Blev erbjudna att köpa av vänner för en 100 ring. MYCKET NÖJD. 
Såatte eftersom Agnes har lite pengar i sin plånbok, så fick hon räkna ihop allt. 
Hon fick ihop 62kr så vi la ner resten och det kändes bra att hon redan nu ville betala själv.
Hon fick provsitta utanför deras port.
Lycklig tjej.
Gick fort att lära sig kyckla ;)) 
Hem å öva med hjälm å lite mer kläder. 

Mycket bra helg!!

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Riktig myshelg du haft. Förutom dagenefter dyningarna då ;)
Kram Mamma C

Bagge sa...

Massa mys ser jag minnsan💕 Ses vi snart ? 😊

Anonym sa...

Tjejmiddagen var kul. Så mycket skratt. Kram Pia

Fresia sa...

En liten stuga blir inte aktuellt va? Och om så är - varför inte i Gottröra?

Jättefin cykel och stor tjej, betalar själv!

Härligt med tjejträff, ser mkt trevligt ut!

Pussa

Sabina sa...

MammaC

Verkligen. Härligt!!
Kram kram

Bagge

Vi ses väldigt snart å det ska oxå bli mys.
Kraaaaam fina Malin ❤️

Pia

Åååå du har hittat hit. Det blev en riktig skrattfest ;)
Kraaaaam

Mamma

Hahahahaha, du har ju friggen såatte, liten stuga.se ;D

Ja hon kändes jätte stor, som skramlade ihop pengar själv och köpte cykel. Hon cyklar som en galning dock. Blir farligt när hon ska ut själv. (Om många år)

Det var mycket trevligt, även om jag var som vanligt innan och inte ville gå :(( typiskt mig du vet.

Pussa