19 maj, 2014

Slut på helgen

Helgen har gått i en rasande fart. Men vi har fått massor gjort.

Mr G har kört FYRA lass till tippen, men jag å Agnes har hjälpt till att bära å lasta. 
Så nu är allt ris borta, såååå skönt. 

Han har klippt gräset, å jag har rensat maskrosor. 
Lite barnarbete ;D

Vi har äntligen bytt/köpt ny gasol till grillen så vi grillade igår. Omg, va gott det var.
Kycklingfilé i godaste marinaden, halloumi, champinjoner, majskolvar och gosallad. Nomnom!

Har varit lite krasslig inatt, retig hosta å kli i halsen. Blev till att avboka Zumban idag IGEN! :(( gillar inte! 

Just nu sitter jag på KS igen. Dålig bror. 
Idag fjorde man även ett EKG, inte kul med den håriga kroppen ;) 

Erbjöd mig att dra bort lapparna, men han bara blängde på mig. ;))
Jag ville ju bara vara "snäll" jue mouhahahahahaaaaaa. 
Nä då, det är faktiskt jätte synd om honom :(( 

Nu har vi varit här 4,5 H å LÄKARNA lyser med sin frånvaro!!
Sjukt mycket folk idag på akuten, dom är överbelastade kan man säga. 
Kämpa Simon ❤️❤️

5 kommentarer:

Sandra sa...

Men... Vad händer med bror?!

Kraaaaan ❤️

Bagge sa...

Jaaa... Vad händer ?

Mamma C sa...

Låter inte bra med din brorsa.
Kram Mamma C

Fresia sa...

Ni var jätteduktiga hemma på tomten men frun kanske inte ska bära så mkt??

Iaf, älskad syster sköter om älskad bror. Kan det bli bättre?

Älskar er båda ❤️❤️

Sabina sa...

Mamma

Nej det blir inte bättre än så 😜
Pussa