12 maj, 2014

Sanden i ögonen är kvar

Så Agnes har varit hemma från dagis idag. Dock drog vi med mosterCita till Sollentuna C. Presentshopping och en lunch, även aNNa kom å åt lite lunch. 
Mucho trevligt!!


Imorgon om sanden är kvar så blir det VC. 

Har köpt ngt jag ALDRIG trodde jag skulle köpa, än mindre ha på mig. 
TYPENHAREMSBYXAMEDLEOPARDMÖNSTER!!
OMG ;))

Tror inte Mr G kommer gå bredvid mig i dem. Men det blir ju hans problem :D
Mouhahahahahahahahahahahahah.

Nu har jag precis landat i min bästa fåtölj, nyduschad, tur jag va varm när jag gick in i duschen, för det fanns inget varmvatten kvar. Burrrrr.
Har varit å tränat zumba. Det är sååååå sjukt kul, underbar instruktör som heter Emelie. Love her. 
Värsta energihöjaren.

Varje dag när jag kommer hem å backar in bilen så ser jag att grannen har en liten klunga av gullvivor på sin gräsmatta, dom är så fina. Å grannen e inte hemma.........;)) visst kan man "låna" ngr va??
Hehehehehehehehe. 

En sak till som är energihöjare är att se sin 2.5 åriga dotter, skratta och ha roligt.


Nu får ni ha en fin kväll och en god natt ❤️

Hoppas oxå få sova ok i natt, snälla snälla. 

6 kommentarer:

Sandra sa...

Mysdag!

Tuffa Agnes med Hollister-jacka :) Coolt!

Får vi inte se en bild på brallorna?!

Energihöjare är bra!
Barnskratt är bästa :)

Kram!

Mon sa...

Kan bara hålla med om Zumban där, älskar mina onsdagsluncher med Zumbapass... :)
Man blir så glad!!!

Kram!

Anonym sa...

Nej!!!
Vi måste gått om varandra! Hade så gärna träffat dig!
Kram Emm

Sabina sa...

Emm

Åååååå typiskt. Hade ju varit så mys att få träffa dig oxå. Blev ett väldigt spontant besök. Nästa gång ska jag försöka planera lite å på något sätt skicka dig ett med.
Godaste salladen jag ätit iaf.
Hur mår din mamma???

Kraaaaaaam

CiCCi sa...

Vad härligt med lite träning. Låter underbart.
Puss

Fresia sa...

Vilka fina bilder, vill haaa!

Å du är snygg i byxorna :)

Pussa