28 maj, 2014

Dagen före

Kan inte fatta att det är idag. Dagen innan jag å Cina åker till Mallis!!
Weekend tors-sön.

Som jag har längtat. Dock har det gått rätt fort alltså.

Har kollat vädret, så där ska det vara, men vi ska ju typ umgås, äta gott, dricka mumsigt och ev dansa lite. 
Wooooopa
Har försökt packa ehm lite. Tror väskan är uppe i 16 kg nu :(( 

Lite ångest har jag över att lämna allt å bara åka. Men nu är det min tur.

By the way så tror vi att Agnes är allergisk mot pollen. I dag när vi vaknade var hon inte kletig alls i ögonen.
Å inatt hade vi inte fönstret öppet. 
Fått medicin mot det iaf. 

Hare bra allihopa. Kan ju hända att jag bloggar från Magaluf ;D 

Puss å kraaaam

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha de gott!/anette

Bagge sa...

ÅÅÅÅ Ha en underbar weekend,allt det är du VÄRD.

Sabina sa...

Taaaaaack ska ni ha, vi hade det toppen!!!

Kraaaaaaam