10 februari, 2014

Skulle bara

Åka en snabbis till ICA SÄTUNA. Kör in i en P-Ruta. Känner att det blir lite tajt på högersidan, särskilt om den som har den bilen vill komma in i sin bil innan jag är klar ;)
Bestämmer mig för att backa in i rutan snettbakom.

Sagt å gjort, backar in....kör fram, backar iiiiiinnn....kör fram, å jag backar in (ser nu att det sitter en tjomme i bilen snett framåt åt höger, som börjar vända sig om och titta på mig.) å så kör jag fram, rätta till BARA liiiiiite till, backar bak IGEN. Åsså kör jag fram men bara lite, Å SEN äntligen stänger jag av bilen. Iiiiiiinnngggeeet kooooonnssstttiiiggt allllllllls.
Hmmm behöver kanske öva lite backning ;)) Brukar dock INTE ha problem. 

Ser att tönten ( i bilen snett framför till höger) kollar på mig hela vägen in på Ica.

Väl inne på Ica, tar jag dom få saker som jag skulle ha, ska betala. Givetvis med kort. PIIIIIIIIIP 
"MEDGES EJ" ahhhhhhmmmeeeeeen FFS sätt upp en fricking lampa som börjar snurra å blinka oxå vetja!!!!

Snart ska jag börja med en porterstek, funderar på om detta är en bra dag att göra ngt sådant på, 
el om jag helt enkelt bara ska bädda ner mig igen...... 

Klockan är bara 11.11 pheeeeew. 

Ha en bra MåNdAg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blev ju trots allt porterstek:)/anette

Mamma C sa...

Hahaha, stackars dig. Skulle behöva sova ut ordentligt ;)
Kram Mamma C

Fresia sa...

Hahaha, snygg parkering honey:)

Pussa