25 februari, 2014

15 åring, konversation mellan kollegor och en tandläkare

Idag blir då min äldsta son 15 år. Grattis Viktorkorven.
Frukost och paket.
Mamman åkte sedan vidare till jobbet för att hjälpa bästaste Jacqueline i repan, när hon skulle gå till världens bästa tandläkare. 
Kändes lite nervöst, då jag inte är ngn fena på Repan. Fick ett sms efter en stund.......;)

Måste tillägga att han verkligen är bästa tandläkaren och bästa Jacqueline oxå. Skrattade högt när "Hej S tandläkaren här" kom på sms ;))

NEJ DÅ, jag är inte nervös alls!!

 När J kom tillbaka så åkte jag hem och hämtade V och Rebecka, sen åkte vi till VäsbyC, önskelunch på G. Subway!!
"Råkade" handla en blus till mig själv oxå ;P

Nämen nu så, får det räcka för den här gången. 

See yha ❤️

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Victor!!!/anette

Bagge sa...

Ha Ha Ha Ha Ha med din Tandis,härligt med bra relationer// KRam MAlin

Fresia sa...

Alltså, han är lite galen den där tandläkaren 😜. Jädra rolig iaf. Tufft av dig att sitta där redan. Men du kanske inte ska göra det ngt mer på ett tag?

Himla fint kort på Viktor och Rebban 💜

Pussa

Sabina sa...

Bagge

Hehehehe eller hur ;))

Mamma
Jamen visst är han lite knäpp ;) men det är ju det som gör att man gillar han. Plus att han är försiktig så klart.

Pussa

Sabina sa...

Å jaaaa superfint kort på R å V

Pussa igen