07 januari, 2014

I natt jag drömde

Att jag färgade håret. Det var så verkligt. Sen i drömmen kom jag på att mäh jag har ju inget hår, knappt. Så det går ju inte. 

Dessutom tänkte jag försöka att inte färga å förstöra håret när jag väl får ut det igen. Får se hur länge jag kan hålla det. Det kommer iaf dröja, så kort som det är nu. Sen vet jag ju inte vad jag får för behandling. Ev blir det ju en där man kanske tappar ALLT hår. 

Tror jag får reda på det idag. 

ÅTERBESÖK står på schemat. Domen, graden, vidare behandling......

Nervös?? 

JAG, japp, yes, ja det är jag, så iniH...E

8 kommentarer:

Bagge sa...

Du finns i mina tankar <3/Kram Malin

Sabina sa...

<3 <3 <3 kraaaaam Malin, mailar dig. Puss

Marie Östlund sa...

Hej Sabina,

Förstår att du är nervös, håller tummarna för att det blir ett så bra besked som det nu kan bli <3

STOR KRAM, Marie

Anonym sa...

Tänker på dig idag!
Men måste bara få säga att snyggare hårlös person får man leta efter 😊
Kram emm

Fresia sa...

Å en uppdatering här kanske?

Pussa
❤️❤️❤️

Bagge sa...

Fina fina Sabina så GLAD,ärrbildning japp så va de.<3

Kram Malin

Bagge sa...

Fina fina Sabina så GLAD,ärrbildning japp så va de.<3

Kram Malin

Anonym sa...

Jag väntade länge med att färga och är försiktig än, men det är ju så kuuuuul! Och jag har inte en enda gång sagt att jag är "ful i håret" sen jag fick det tillbaka.
Jag älskar mitt hår!

Puss å kram, Marléne