23 november, 2013

Loveli Helg

Idag vaknade jag med halsont. Obra!! 

Mr G var dock hemma igen och gick upp med skruttan, jag fick ligga kvar ett tag, sååå skönt. 

Mamman fick ett par nya Ugg:s från Kina. Snygga, men lite förstora. Dock funkar dom iaf. :)
Agnes fick oxå ett par i str 25, tyvärr har hon för runda fötter så dom funkade inte. 

Ngn som vill köpa svarta uggs i str 25, 100kr prutat å klart??

Sen piffade vi i ordning barnet. "Detskabörjasitid"

Sötnos.se

Farmor Lisbeth kom förbi med smörgåstårta som var jätte god.
Muuuuummmmsss!!

Sen tog Agnes en tupplur och Mr G, Viktor å jag började kolla senaste "Johan Falk" sååå spännande. Ska se klart i kväll då barnet givetvis vaknade innan filmen var slut.

Fick lite fikabesök av morfar å Titti, mysigt.

Sen Skulle jag ha gått på O'Learys ikväll, men skippar det då jag inte känner mig 100% 

Jamen just det, idag står det VILA på plankan schemat, yeeeeey.

Ha en finfin helg vänner <3

5 kommentarer:

Vera sa...

Krya på dig nu golfis så får vi göra Märsta osäker en annan gång.
...... eh ...... eller nå't :-)

Krampårej!

Sabina sa...

Vera darling

Hahahaha absolut, tack. Blev nästan lite sugen på att ändra mig, men äsch vi tar det, annan gång ;))

Pusspårej

Camilla sa...

Vila på plankis.....ja det är i övermorgon för min del men känner jag mig ätt så kommer jag testa ändå,,,,ävem om 30 idag var surt!!!
SATANS uTMANING!!!'
KRAAAAAAAAAAAM

Sabina sa...

Camilla hjärtat

Tycker att du är sååå duktig som kör på överhuvudtaget, jisses, du gjorde ju en op, för typ inte länge sedan alls. You go girlfriend, men behöver du en vila så behöver du. Å då MÅSTE du ta det.
Hahhahahahahahah SATANSuTMANING
Pusspusspuss

Fresia sa...

Om du ngt gång skulle känna att ugsen är för stora kan du ringa din mamma....
Synd på Agnes skor. Hoppas någon annan kan ha dom iaf. Clemens ??

Tycker själv att Johan F filmerna är lite läskiga, tycker inte du det?

Pussa