26 oktober, 2013

Så trött nu

Vaknade tidigt. Sovit aningens sämre inatt. (Tror jag saknar mamma lite)

Mys med Agnes å Mr G.
Lovely.

Softa hela fm. M å B kom på fika. 
Snabbis till steninge för inköp av bästa ljusen OCH godis.

Kolla match som A INTE skulle vara med på, men sen visade det sig att han ändå gästspelade lite.

Träffade massa trevliga människor. Typ Petra, typ Anna B, typ Anna I, typ Carina G, jamen en massa.

Handlade å åkte hem, började med maten. 

Mooossccchhhiin kom förbi å lämnade Alva som var hos oss ett par timmar då han själv behövde besöka farbror doktorn. Gick bra. 

Nu sitter jag här (lite pruttig) bredvid Agnes, dax att sova för barnet

Har ett mycket trött Barn här nu. Även mamman är schleeeeteeen.

Tror faktiskt, jag kan smyga mig här ifrån, vilken minut som helst. 

Scccchhhh barnet sover. 😀

3 kommentarer:

CiCCi sa...

Vilken fin bild på er tre. Ser verkligen myyyysigt ut.
Kraaaam

Fresia sa...

Ja, jättefin bild!

Saknar jag med 😍

Låter som en skön dag iaf. Hoppas veckan blir bra nu.

Pussa

Bagge sa...

Det bästa man har är familjen <3 // Malin