05 juli, 2013

På tur

Idag har "vi" varit iväg till Uppsala. 
Jag, Darling och Agnes.
Ikea, intersport, saluhallen och en kort sväng på stan.

Trevligt att göra något annat än bara vara hemma.

Hittade nya krukor till Altanen. Såatte nu åkte dom gröna bort och ist blev det vita fina.



Tyvärr har jag haft ont i huvudet HELA dagen, så snart blir det sova, förhoppningsvis lite bättre i natt än natten innan. 

Undrar vad vi ska hitta på i morgon, är det fint väder kanske ett besök till Råda. Pappas å Tiinas smultronställe;))

4 kommentarer:

Camilla sa...

Men gaaaaad männska...förstår att du vill ha mkt att göra men skulle vilja bädda ner dig i en mysig säng nånstanns och låsa dörren,,,,sov & vila...
Nåja, hälsa pappa och Tiina så gott och säg att vi saknar dem massor. Vill att vi ses snart!
Lyckostar är ni som har varandra fina!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

CiCCi sa...

Å jag hoppas också på fint väder. För din och för egen skull. Å jag hoppas huvudvärken åker dit peoparn växer. Sov gott å trevlig helg.
Puss å kram

Kaffe och Mazarin sa...

Kikar in för att önska dig en skön dag!:)
Hoppas huvudvärken släppt.Kramiz..:)♥

Sabina sa...

Camilla

NU borde jag vila är galet trött.;))
Kraaaaaaam

Cicci

Pusssssss

Agge

Tack och detsamma.
Kraaaaaam