28 juli, 2013

En tripp till Nyköping

Och titta på sonen som har träningscamp där.

Vågar knappt säga det men ÄNTLIGEN fick man se lite hockey;)) saknat. Å då vet jag att jag kommer att få äta upp mina ord när serien kommer igång.

Agnes hade oxå saknat, hejade på brorsan som en galning.

Hyfsad skillnad att vara inne i en ishall. Där det är riktigt kallt, och sen komma ut i värmen. På med kläder, av med kläder, på med kläder....
Inte så bra bilder, men det är hockeybilder iaf;D
Strumpor, mössa och skinnjacka på, burr så kallt det var!!

Hann med en liten tur till Nyköpings Centrum oxå, fyndade ett par nya fast likadana som hon har gympaskor åt Agnes. Välbehövligt, då dom hon hade var lite för små och jätte nötta. Nöjd.

Blir dock lite orolig då det var lääääänge sedan jag shoppade nu!!!!

Vadharhääänt??? Kan jag ha dragit på mig något?!? (Måste nog kolla lite nätbutiker.)
Ja jag vet inte, kan det vara sömnen, inte sova=ingen shoppinglust??????
Shit måste börja SOVA NUUUUU!!!!

4 kommentarer:

Vera sa...

Men eller hur! Måste få sömn snart så inte affärerna där ute gör minus framöver.
Man måste spendera för att Sverige ska gå runt!
Skärpning!
Tur ungen valde handboll å inte hockey, gillar inte kyla, at all....
Pusspårej!

Sabina sa...

Vera

Hahhahahahahahah precis, så jag tänkte med. Vad skulle kunna hända då med Sverige?!???
Hehehehehe ja du hade tur du;))
Men jag älsaskkkaaaarrrr hockey, iaf när Abbe spelar;D
Puss

CiCCi sa...

Det sägs ju att shopping får oss att må bättre så shoppa på! Kanske du t om blir så trött av all shopping att du sen sover som en stock. Jättefina bilder på er tre. Kram

Sandra sa...

Mysigt med lite hockey i hettan!

Liiite shopping till Agnes alltså, men det låter verkligen som att du måste skärpa till dig!

Kram
På Dej ❤