25 februari, 2013

14 stora år

Å varje år skriver mamman något pinsamt om all kärlek hon känner för denna underbara människa. Hennes förstfödda son Viktor.

Om hur jobbig hans färd till oss var, om hur nära vi varit att förlora honom, fler gånger än en.
Om hur lycklig hon är att hon fick just honom, sin alldeles egna lilla apa <3

Mamman hoppar över det denna gång, mamman nöjer sig med att säga att hon är världens gladaste, lyckligaste mamma, som fick vara med att fira sin 14 åring idag.

När du frågade om jag skulle vara frisk och hemma till din födelsedag, så sa jag "självklart kommer jag vara hemma" men faktum är ju att jag inte ens visste om jag skulle vakna något mer.

Men här är jag å fira ska vi.

GRATTIS VIKTOR på din födelsedag, jag älskar dig, nu å föralltid <3



7 kommentarer:

Vera sa...

Ja jösses! 14 år....
Vad hände liksom?
En vacker dag blir vi omvuxna, omhändertagna, kanske far/mormödrar, förevigtälskade av våra "små" barn. Och allt detta utan att ens själv passerat sin tjugofemte födelsedag.
Hur går detta till?
Massa grattis till Viktorn idag! Han som föralltid kommer vara den som Lucas ser upp till.

Camilla sa...

Fira denna dag ordentligt med kramar, paket och att bara få vara med varandra!
GRATTIS till din stora 14 åring!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Massa GRATTIS till Viktor som blir 14 år!!! Hurra Hurra./anette

CiCCi sa...

Fjorton! Wow. Stort grattis Viktor. Hoppas dagen blev så bra som du önskade. Kram

Fresia sa...

Åh Viktorgubben. Å honeymamman.

Älskar, nu och för alltid ❤❤❤

Mamma C sa...

Ett stort grattis till din grabb. Hoppas det blir en lyckad dag.
Kram Mamma C

Sandra sa...

<3 <3 <3