13 december, 2008

Lucia!

8 kommentarer:

Mamma C sa...

Hoppas du har haft en bra luciadag du med och att du får en fin 3:e advent.
Kram Mamma C

Gårdsromantik sa...

Önskar dig en fortsatt trevlig andra advent!

Kram Maud

Sabina sa...

MammaC:

Tack, den var ok, hoppas din var fin.
Tack, detsamma=)
Kraaaaaaaaaaam

Gårdsromantik:

Åå detsamma=)
Kram

Tankevågor sa...

Hoppas allt är bra med dig Sabina!Såg att du sover för lite...jobbigt när det blir såna där perioder. Ska du vara ledig något i jul? Hoppas du kan koppla av mellan varven.
Själv jobbar jag bara tisdag-torsdag sen tar jag jullov. :-)))
KRAAAAM

Anonym sa...

Hoppas Jhon Blund hälsade på dig inatt. Kom hem nu från cupspel, har sovit 1.5 timme sen fredagsmorse. Typ kroppen hänger med, men inte huvudet./kram anette

Unknown sa...

Trots att du blev kalasfin i din nya hårfärg förstår jag din frustration. Om man vill ha något o så blir det på annat vis kan man bli "gråhårig"......

Hoppas att din luciadag har varit fin. Vi har bara slappat i helgen.
Var till arlandastad och bara gled igår. (vet inte varför det blev dit)

Sköt om dig nu. Sömnen är viktig för att du ska orka med. Önskar att jag kunde dela med mig till dig av den varan för jag gör inget annat än sover. Suck!

Stora kramar

Emm sa...

Tack för den enda luciastämningen jag fått detta år....
saknar att gå i luciatåg...

Kram

Sabina sa...

Londongirl:

=) Ja du min vän, det är väl det, hoppas jag.
MYCKET jobbigt att sova för lite, det är så frustrerande så man vet inte vad. Blir ju galen när man känner att man är trött men det går inte att somna.
Ja då jag är faktiskt ledig hela jule och nyår, det ska blir såååå skönt, hoppas hoppas att jag blir tillräckligt avslappnad för att sova då=)
MEN ååå så skönt för dig=) Lyckos.
Kraaaaaaaaaaam

Anette:

Ja då blev bättre inatt om man jämnför med 1.5 timme;)
Ojojoj vad du håller igång, hoppas du får sova ordentligt inatt då ist.
Kramkram

Rosvik:

Mmm jag blev nästan gråhårig av detta=) Men det känns lite bättre nu för lite färg har åkt ur.

Arlandastad det är ju mina hoods=) å jag var i dina idag, tänkte på dig när jag satt och åt i kistagalleria, sa till och med till mamma tänk nu skulle jag ha hört av mig till Rosvik och LG=)
Ja men skicka lite johnBlundstoft till mig är du snäll.
Kraaaaaaaaam

Emm:

Men ååå gumsan det var så lite så.
Kramkram