03 december, 2008

Hur ska det här gå??

Hur ska ni klara er idag utan mina 58 inlägg per dag=)Det är ju tur jag inte är hemmafru eller nåt för då skulle jag antagligen inte göra annat än att sitta här=)

Idag ska Albin få åka med mig till jobbet. Kör med två av mina elever som ska köra upp denna vecka, så what to do liksom. Lite press har ju ingen dött av, typ jag till elev "Idag är en DÅLIG" dag att krocka på=) Hehehe.

Vi får väl se hur det går, hoppas han orkar bara, vi kör halvdag.

Titta vad jag höll på att sätta tänderna i, i morse.
Ett OsThJäRtA...
















Tjingeling//S

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hjärteost, det kan bara betyda kärlek idag!
Tack för gratulationerna igår, jag testade inte motionscyklen, drack 2 glas vin istället, tårtan får ju vänta tills torsdag, när Johanna fyller.

Anonym sa...

godmorgon lilla grisen!=)
Hur röstar man??

A home far away sa...

Hej vilken fin blogg du har jag är här för första gången:-

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Hanna sa...

Åh, ett osthjärta! Det är mycket bättre än Jesus-i-den-utspillda-kaffefäcken. Här prata vi mirakel! :)

Puss

CiCCi sa...

Å, ett hjärta, vad fint. Hoppas det gick bra för Albin i bilen idag. För djäkligt att du måste jobba när han är dålig, men jag förstår att du känner dig tvungen. kramis på dig hjärtat.

Sabina sa...

Carina:

Eller hur=)

Så lite så kompis. Förstår att du inte hann, du har verkligen mycket för dig du=)
Gott med tårta men kanske det räcker en gång i veckan.
Kraaaaaaaaaam

Bror:

Gå in på Livet enligt Minimi, där jag har länkar så har hon nominering där står massor av namn, hitta mitt (dvs. Om det är mig du ska rösta på) och klicka sen Vote. Klart.

Gunilla:

Heeej å välkommen=)
Tack ska du ha, hehehe tittade in till dig å där kan man snacka finblogg=)
Du är så välkommen tillbaka så.
Detsamma till dig.
kramkram

Trillan:

Hahaha MYCKET bättre.
Puss

Cicci:

Men visst var det fint=)
Jo då det gick bra, han ledsnade lite mot slutet, men jag förstår det 400 minuter bil.
Ja jag kände mig faktiskt lite tvungen då båda eleverna ska köra upp i morgon och på fredag.
Men kram på dig snäckan.

Anonym sa...

Hej tjejen!
Då var man tillbaks i verkligheten och har snart avverkat tre dagar efter att ha varit hemma i drygt 1,5 vecka... Både jag o Patrik blev oxå sjuka så hela familjen fick åka till doktorn och visst hade vi streptokocker så nu är det medicin som gäller. Jag var hemma med barnen, P kunde ju inte hålla sig ifrån jobbet (som vanligt) men men inte mig emot..
Nu har vi fått in en kamin i v-rummet=fint!! Igår var sotarn där och "godkände" den så då var det premiär eldning till kvällen-najs.
I helgen skall vi till mässan och ställa ut vovven, får se hur det går...
Om inte annat så ses vi nästa vecka på Julbordet--mums! Får se till att vi sitter nära varandra iår så att man har någon vettig att prata med.
Ha det gott! Kramen Marie

Sabina sa...

Marie:

Ååå stackare, men som sagt iblan kan det vara lite skönt att vara hemma oxå. OCH jag tycker bestämmt att man ska vara hemma om man är sjuk. (PIK till Patrik)
MMm ska bli najjs att ses den 11, å i år måste vi sitta i närheten av varandra, jag menar jösses, vi ska väl inte bli sena i år oxå=)

Vilket tokmys att få in en braskamin i vardagsrummet, kan tänka mig att det blev kanon, snart dax för en lite fest där tycker jag=) Hehehe.
Nä nu måste jag försöka somna om.
Kraaaaaaaaaaam

Anonym sa...

"Idag är en dålig dag på att krocka".... så kul...
Men sant. hua....

Otroligt sött hjärta tycker jag. Tur att du inte åt upp det.

puss