08 december, 2008

GooodMooorgooon!!

Måndag idag, jag som ÄLSKAR måndagar, lr INTE!!

Eftersom att det var tveksamt om gårdagens låt var en RIKTIGT jullåt så tänkte jag försöka ta två idag, så njut av denna skitbraigalåt, om å om igen.
(Titta på videon oxå, för shiiiit va snygg han är, ja hon är ju inte fyskam hon heller)
Jon Bon Jovi - Please come home for Christmas

Viktor är sjuk även idag, men jag ska jobba. Hoppas bara inte han blir lika dålig som igår.
Det ska nog gå bra. Ha en bra MÅNDAG kompisar.
Tjingeling//S

5 kommentarer:

UllaMona sa...

önskar dig detsamma...bra Måndag alltså...

Kul med dina jullåtar.
Kraaam

Anonym sa...

Halloj,
Då är man tillbaks på jobbet igen efter att ha klarat av en magsjuk tjej i förra veckan (den andra kvar).. Själv åkte jag på hög feber i helgen, vet inte om det berodde på att jag precis avslutade medicinkuren?.. Men nu borde vi fått vår beskärda del för ett tag, hoppas att ni oxå blir pigga och krya snart!
Åkte iaf iväg på hundutställningen och vår fröken placerade sig som 5:a Bästa Tik för dagen (får vara nöjd med resultatet med tanke på att det var ca 60st totalt)
Mörkt och trist är det ute, längtar att få åka hem men först ner förbi stallet och släppa in hästarna..
Ha det gott! Kramen Marie

Sabina sa...

UllaMona:

Tack vännen.
MEN en bra måndag blidde det inte, kanske nästa måndag blir bättre=)
Tack igen, kul att du uppskattar dom.
Kramkramkram

Marie:

Magsjuka!?!! Bläää stackare, hoppas nr 2 klarar sig och att DU å P klarar er. Glöm nu inte att det är julbord på torsdag.
5:a är ju inte fyskam alls, bra jobbat där.
Jätte mörkt å trist ute, men snart är man ledig, det ska bli sååå skönt.
Detsamma till dig. Kraaaaaaam

Anonym sa...

Jättebra.
Om han är så snygg ska jag låta vara osagt....

Men men
Det kan bero på åldersskillnaden.
Mellan dig och mig alltså.

puss

Sabina sa...

Mamma:

Vilken åldersskillnad??
Du vet ju att folk brukar undra om vi är syskon, el om du är mamma till mina barn osv.
Du har bara dålig smak om du inte tycker Jon Bon Jovi är snygg=)
Hahahahaahahahaha.
Love you.
Puss