09 december, 2008

Besviken!!

Japp det är jag, inte med själva färgningen, den gick bra å det ser jämnt ut å så, men jag ville ha MÖRKT absolut inte RÖTT, men vad skimrar detta i???
Ja om inte jag är färgblind så nog sjutton är det rödton på det.
















jag hoppas verkligen jag är mer nöjd i morgon då jag gjort mig lite mer i ordning för just nu känner jag för att raka av allt=( Blääää.

Så till dagens jullåt nr 9.
Tomten jag vill ha en riktig jul -Busungarna

En riktigt gammal goding=) Dom var ju för söta.
Sov så gott nu.//S

19 kommentarer:

CiCCi sa...

Det blev jätte fint gumsan! Se inte så lessen ut nu. Jätte fint. Kram på dig darling

Mamma C sa...

Du blev jättefin i håret inget att sura för. Men visst skimmrar det lite i rött. Men var gör väl det nu när det bara är 15 dagara kvar till jul. I morgon tycker du att det ok.
Kramis mamma c

Anonym sa...

Jag tycker att det ser jättefint ut, man behöver alltid skölja igenom coh fixa nästa dag för att det ska kännas som "eget".
Puss, gå ut med stolthet idag!!!!!
Petra

Anonym sa...

Jag tycker i alla fall att du vart jättefin.
Håller med mamma din, visst skimmrar det lite i rött men det är ju faktisk snart jul och det är väl en julmiddag du skulle på.
Julkramar från Rimbo

Hanna sa...

Jag tycker du blev jättefin!
Lite skimrar det nog i rött men det är både juligt och snyggt.

Och så har du ju nästan samma färg som mig nu ;)

Kramen!

Jill Wegerup sa...

Jag tycker det ser fint ut, men visst är det rödton i det. Alla färger har det i sig berättade min frisör för mig en gång...

Anonym sa...

Hej tjejen!
Du blev jättefin i håret, men jag förstår dig om du inte ville ha med rödton. Själv får jag vänta tills nästa vecka innan det är dags, men jag ska nog bara klippa lite (håret är så torrt fortfarande).
Usch, hur trist som helst på jobbet inte mycket att göra så tiden segar sig fram!!
Mmmm, ser fram emot god mat och trevligt sällskap imorgon!!
Ha det gott, kramen Marie

Sofia sa...

Tjena skrållan*

Jadu, visst är de rött i färgen, men de brukar de vara i alla de där bruna nyanserna. Jag hade satsat på en mörkbrun nyans. Faktiskt haft de en gång och då blev de verkligen mörkbrunt. De är bara att färga om.
Men jag tycker du är snygg och söt ändå såklart!

Kram kram**

Det Mörka Hotet sa...

Ja, jag kan bara hålla med de tidigare bedömarna: du ser toppenfin ut!! :-)

♥ Pernill@ sa...

Men åhhh jag tycker att du är jättefin......

Sabina sa...

Alla:

Men oj, tack snälla ni. Tyvärr så var det dock inte färgen jag tänkt mig, men det känns faktiskt lite bättre idag=)
Så nu kanske jag inte köper en ny och färgar över utan håller mig till min tid i Januari ist.

Jag ÄR så glad över att ni finns=) Ni är bäst=)
KRAAAAAAAAAAAAAM

Anonym sa...

Det ser SNYGGT ut Sabina! Det är väl kul med lite färg så här på vintern också. Allt är ju så mörkt ändå...
MOLLY

UllaMona sa...

Håller med de andra..DU BLEV FIN även om det skimrar i rött

Kraaam

Anonym sa...

Helt klart skimrar det i rött, men det ser bra ut. Förstår om det känns då du tänkte mörkt, du vänjer dig. kanske du alltid vill skimra rött efter detta./Kram anette

Hanna sa...

Prova vara lite rödhårig till i januari.
Då kan du skylla allt eventuellt humör på hårfärgen ;)

Sabina sa...

Alla:

Söta ni är, tack, tack, tack..
Kramkram

Anonym sa...

Du sötis där, min egen lilla rödtopp. Det var väl fint nu till jul. Perfekt.
Och som sagt, du kan mörka ner det sen.

Du e´så söt så.....

Sabina sa...

Mamma:

Mmmm det får duga MEN i Januari då blir det SVART=)
Hehehehe.
Puss

Anonym sa...

Håret blev jättebra! Inget fel med lite rött !! Du är fin!!