21 november, 2008

Badrum å annat stuff.

Då så var det dax för uppvisning av det omtalade badrummet.










































Jag vet inte om man ser så bra, det är okej nu, men
inte mer.
Skönt att det är klart iaf. å värmegolvet fungerar nu. ( Så Fiagumman, du kan komma när som helst om du vill sova på det).

Igår hade mina grabbs världens bråk. Dom slogs som aldrig förr OCH jag behöver säkert inte tala om att en 7 åring å en 9 åring väger en del och med en ond arm så hade jag rätt så svårt att sära på dom.
Hur som hels, A åkte på rätt rejält med spö av V, då kan man se ut så här....
















Kan säga att jag blev rätt så arg och fick själv en känga på ögonbrynet, det är inte kul att heta bröderna Grewe denna helg, för Lördagsgodiset rök så det bara tjongade om det.
Nog om det..

Albin ville oxå att jag skulle visa hur han såg ut innan rivmärkerna och när han var på klassfest förra torsdagen med tema Halloween...
























SÖT va, hehehe lik sin mor=)

Påminner om att det INTE är försent att TÄVLA!!! Ehm så gör det vettja...
Så ha en riktigt trevlig helg å ännu en gång tack för all omtanke.

Ta ingen skit//S

19 kommentarer:

Mamma C sa...

Ser mycket fint ut ert badrum och värmeslingor oxå vill ha. Riktigt catfight med klösmärken, ja se ungar. Ha en bra helg och hoppas att armen blir bättre.
Kram mamma C

Sandra sa...

Tycker det ser jättefint ut i badrummet!

Uj uj uj... vilket slagsmål! Vilka killar....

Snygg han var på festen :)

*kram*

Anonym sa...

Å vad fint!! Äntligen klart!!
Haha ja det kan gå vilt till ibland. Stå på dig och ge dem inte en enda godisbit!

Unknown sa...

Käre värld! Här skriks det rätt ofta bland grabbarna. De retas och så men än har inte något större slaggis utbrytit. Väntar med spänning.....(jag tror att de får flytta om de bråkar för mycket)

Nu till badrummet. Jättefint! Så härligt med golvvärme. Där kan man ju bosätta sig när det är kallt ute.

sköt om din arm nu!!!

Kramisar från Kista

MissyElliot sa...

Jättefint badrum!

Men hua, sicka märken. Kan syskon slåss så??? Förstår att det bidde en sur mamma. Jag hade nog sålt dem på Tradera!
;-)
Hoppas att din arm är bättre
kramiz

Anonym sa...

Säger som dom andra, badrummet ser fint ut, på detta håll iaf...

Och superläckra bilder på Albin - han ser grym ut. (på alla bilder....)

Anonym sa...

Badrummet ser mycket bra ut, skönt att det äntligen är klart. Mitt är inte klart. Oj vad syskon kan vara osams. jag själv har en del ärr efter min syster, inte ett ända efter min bror. Va rädd om din arm i helgen, slåss inte med den./Kram anette

Gävstedt´s sa...

Vilka söta små (stora) barn du har, skönt att se att det inte bara mina barn som bråkar. Men mina retas nog mest, kan nog bero på att det är en tjej och kille. När det är 2 killar så blir det nog nävarna som tar vid.

Jag tycker i alla fall att ert badrum vart fint.

Sandra sa...

Du... jag har en liten utmaning till dig! Fast nu när jag tänker efter så tror jag att du redan gjort den.. Hmm!

*kram*

Sabina sa...

MammaC:

Ja badrummet är iaf bättre än vad det var innan. Tror jag hade varit mer nöjd om jag inte varit så missnöjd från början när dom började tappa sig.
Ja jösses alltså, guuuud så arg jag blev.
Tack för omtanken.
Kramkram

Sandra:

Tack ska du ha.
Mmmm vilket slagsmål, shit alltså.
Hahahah lite läskig.
kramkram

Veronica:

Yejjj äntligen klart, men sådan tid det har tagit.
Det blev INTE en godisbit trots tjat.

Rosvik:

Ja du vännen, det har jag oxå hotat med, att dom får flytta alltså=)
(Men i nästa veva sägar jag att jag aldrig skulle kunna lämna bort dom. hahah så dom tror mig aldrig när jag "hotar".)

Golvvärme = Kanon=) Me like.
Lite missnöjd med arbetet men men, vi får väl vara nöjda så här.
Jag ska försöka göra så.
Kramkramkrma

MissyElliot:

Tack ska du ha.
Mmm tydligt det, men ja jag vet inte, dom här syskonen gillar inte varandra jätte mycket inte, men å andra sidan vill dom inte heller vara utan varandra så...
Arg blidde jag iaf!!
Hm tradera, kanske är bättre än tanten i skogen??=)
Tack för omtanken.
Kram

Mamma:

Mmmm från det här hållet ja=)
Det är så där alltså, ganska många missar fortfarnade nu när jag granskat det närmare. Men men.

Hahah mmm grym.
Jag sa att han skulle dra upp hjälmen igår innan han skulle teka å sen bara morra åt motståndarna för att skrämas lite=) Han skrattade så han trillade av stolen=)
Love you.

Anette:

Tack bästa!
Det är skönt med värmegolv.
Mmm ja syskon, så du menar att tjejer oxå slåss å nyps å slåss??
Men du din bror är ju den bästa=) Ja efter min(a) då=)
Ska försöka att inte bruka våld med min onda arm=)
Kramkram

Carina:

Mmmm det är nog så, R är nog för snäll för att slå J. Å J vågar nog inte ge sig på R med risk för att få tillbaka=)
ELLLER så är dom bara klokare än mina barn=)
Mina grabbs var riktiga skitungar mot varandra iaf.
Tack, som sagt på bilde ser det ok ut.

Kramkram

Sandra:

Då ska jag kolla det=)

Anonym sa...

geh o tack för att du tittade in till mig...min man sa till mig igår att han inte älskade mig längre och han hade funderat på att lämna mig ett tag...där fanns inga kännslor längre...så tyvärr så får jag leva med detta i jul...det är jobbigt men jag får ju klara av det...tack för omtanken *kram*

Det Mörka Hotet sa...

Grattis till det fantastiska badrummet och bra jobbat: det var så fint där att jag till och med skulle kunna tänka mig att äta middag där!

Oj, dina grabbar kan verkligen slåss! Mina döttrar har aldrig varit i slagsmål - kanske beroende på att Storasyster (trots att hon bara är 2 år äldre) alltid varit bra mycket större än Lillasyster. Men tro inte att mina döttrar är något "bättre" än dina grabbar...de där tjejerna kan också spela fult...ha, ha!

Tankevågor sa...

Vad härligt att badrummet äntligen är klart! Ser jättefint ut och visst är det SKÖNT med värmegolv!! Det har vi i vårat också som vi gjorde i ordning....kanske skulle ta och lägga ut bilder på det med? Men jag letar fortfarande efter en ljuslykta till taket...

Jisses vilket slagsmål killarna hade! Förstår att det var rea på dem den dagen. ;-)

KRAMAR

Sabina sa...

Svea:

Heej, guuud så jobbigt för dig, förstår att det känns hemskt. Tyvärr om man får säga så så kommer ju julen ändå och man kanske måste hålla skenet uppe för barnens skull. Tror att du kommer att gå stark ur det här trots att du är jätte sårad.
Kramkramkram

Samuel:

Tack ska du ha, det luktar dock lite murigt så middag vet i sjutton=) Hahahaha.

japp grabbarna kan verkligen å ju större dom blir ju hårdare å starkare kan dom. TYVÄRR.

Londongirl:

Ja tack gärna bilder från ditt fina badrum oxå=)
Tycker dock att det är svårt att få hur det verkligen ser ut, då det kan vara lite myspysbelysning. Men det syns ju inte=( Buhu.
Jodu dom kan dom. Tur att dom inte går i samma skola iaf.
kraaaaaaaaaaam

Hanna sa...

Jag tycker badrummet blev finfint men blir det inte som man tänkt sig så spelar det såklart ingen roll. Det är svårt att vara nöjd då! Tur du har värmeslingor, det är bra plåster på såren såhär i vintertid :)

Kram

Sabina sa...

Trillan:

japp värmeslingorna är lite plåster på såren faktiskt=)
Kramkram

CiCCi sa...

Det blev jätte bra även om det inte blev som planerat. Där inne kan man tänka sig att stanna en stund.
Men oj så det kan bli när man blir riktigt arg. Hoppas det var första och sista fighten, men jag är rädd att det kommer att hända igen. Huva. Vet dom inte om att herr tomten ser och hör allt så här nära jul... Kram på er

Sabina sa...

Cicci:

MMm där kan vi göra oss i ordning inför alla utgångar vi ska göra framöver.=)Eller inte, vi kan ju fika där inne annars.
Hoppas kan man ju=)Tänkte inte på det, men det kan man ju hota med, tomten ser allt.
Kraaaaaaaaaaaam

Kottemor sa...

Ojoj, det är hemskt när ens älsklingar slåss sådär!!!!
Usch och fy.
Såren kunde ju lika gärna sitta på en själv...

Men så fint ert badrum blev!! Urmysigt:)

Kramar och hoppas du får en riktigt riktigt riktigt bra dag idag!!